  • 11. Data: 2012-01-05 21:56:25
    Temat: Re: Samsung jest po prostu slodki ;]
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-05 21:15, Skrypëk wrote:

    > No to właśnie ja się pytam o podstawę tezy "tak ma wygladac smartfon".

    Tak, jak się klientom podoba. Czegoś jeszcze nie rozumiesz? Wyjaśnimy.
    Karoserie samochodów też się zmieniają z czasem.

    > Jakoś przez tyle lat innym firmom wolno było robić inne, ładniejsze
    > karoserie, do ifona zupełnie nie podobne. Teraz nagle każdy smartfon ma
    > imitować ifona? Kto i kiedy ogłosił taki dogmat?

    To ty i japkowi macewangeliści uważacie, że są "takie same" - dla mnie i
    wielu innych są może podobne, ale inne.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 12. Data: 2012-01-05 22:13:56
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 22:54, TGor pisze:

    > http://www.pdareviews.org.uk/wp-content/uploads/2008
    /10/dell-axim-x51v-pda-phone.jpg

    > Zaokrąglony. Przycisk w środku...

    Dokładnie
    I koniec tematu!!! takie kształty już dawno wymyślono.
    Jak chcą się o takie rzeczy sądzić niech piszą na Berdyczów.
    Załamka

  • 13. Data: 2012-01-05 22:14:37
    Od: atm <...@v...pl>

    > http://appleheadlines.com/2011/08/18/the-entire-indu
    stry-copied-the-ipad-design/

    > Z tym, że to japkowa propaganda, bo może było tak:
    >
    > https://lh4.googleusercontent.com/-kNKGiOZzAXI/Tmn0E
    lsA4PI/AAAAAAAAHNo/aK3FT0z-9zI/3AlUc.jpg

    Pewnie, ze moze byc aczkolwiek odnosze wrazenie ze to zestawienie wiele
    nie zmienia. Zauwaz jak producenci zaczeli kastrowac mozliwosc wymiany
    baterii. Ze swieca teraz szukac tablet z wymiennym akku. Pozostal chyba
    tylko Thrive, ktory poza tym ficzerem slabo wypada w zestawieniach.
    Galaxy 10.1 czy teraz Transformer Prime i kilka innych utracily slot
    kart rozszerzen co kiedys bylo nie do pomyslenia.
    Oczywiscie mozesz powiedziec, ze to trend tak jak to wspomniales
    odnosnie samochodow... tyle ze ten trend sprecyzowal i spopularyzowal
    wlasnie Apple.

    > :-P
    >
    > Nie dajcie sobie robić wody z mózgu.

    :]

  • 14. Data: 2012-01-05 22:26:01
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 23:14, atm pisze:

    > Oczywiscie mozesz powiedziec, ze to trend tak jak to wspomniales
    > odnosnie samochodow... tyle ze ten trend sprecyzowal i spopularyzowal
    > wlasnie Apple.

    I to jest jego zasługa ale jednocześnie przekleństwo z którym musi żyć.
    Zaklinanie rzeczywistości i kasa na adwokatów może tylko budzić politowanie.
    Jest masa produktów na rynku które są do siebie podobne.
    Wyobrażasz sobie proces o garnek z dwoma uszami i przeźroczystą pokrywką :-)

  • 15. Data: 2012-01-05 22:26:20
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-05 23:14, atm wrote:

    > odnosnie samochodow... tyle ze ten trend sprecyzowal i spopularyzowal
    > wlasnie Apple.

    Spopularyzował? Może. A na zdjęciu pokazują, że nie wymyślił. Po prostu
    ta firma ma kasę na publicity. Pokazali telefon z dotykowym ekranem i
    ikonami i też 'spopularyzowali'. 99% amerykańskich gospodyń wiejskich
    uważa, że wręcz wynaleźli.

  • 16. Data: 2012-01-05 22:31:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-05 23:26, z wrote:

> [...]
    > Jest masa produktów na rynku które są do siebie podobne.
    > Wyobrażasz sobie proces o garnek z dwoma uszami i przeźroczystą pokrywką

    Ja wcale nie mam zamiaru bronic Apple, nie mam ich urzadzen i nie
    zamierzam nabywac bo mnie nie stac ;]
    Zauwazam po prostu trendy, podobnie jak to ma sie teraz z
    ultranotebookami. Apple jakis czas temu wypuscil Air i za jakis czas
    pokazaly sie takie kwiatki, na pierwszy rzut oka rozniace sie logo na
    obudowie:
    http://static.frazpc.pl/cms/2011/11/asusux21-lg1-500
    x387.jpg
    http://mobipedia.net/wp-content/uploads/2011/09/acer
    -aspire-s3-ultrabook1.jpg

  • 17. Data: 2012-01-05 22:35:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-05 23:26, TGor wrote:

> [...]
    > ta firma ma kasę na publicity. Pokazali telefon z dotykowym ekranem i
    > ikonami i też 'spopularyzowali'. 99% amerykańskich gospodyń wiejskich

    No i tu jest sedno, nie twierdze ze oni to wszystko cudownie powymyslali
    tylko zebrali do kupy, nadali marketingowy wizerunek i dobrze sprzedali.
    Slyszales przed premiera iP4s o Siri? Ja nie.
    Pewnie zdecydowana wiekszosc osob tez nie. Jednak to Apple spowodowalo,
    ze asystent glosowy stal sie istotnym elementem systemu: MS i Google
    teraz w pocie czola pracuja nad odpowiednikami.

  • 18. Data: 2012-01-05 22:52:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    TGor <t...@g...peel> wrote:

    > http://www.pdareviews.org.uk/wp-content/uploads/2008
    /10/dell-axim-x51v-pda-phone.jpg

    > Zaokrąglony. Przycisk w środku...
    >

    > http://www.ipda.cz/sites/default/files//pictures/kat
    alog/fujitsu_siemens_pocket_loox_n560/fujitsu-siemen
    s-pocket-loox-n560_03.jpg

    > Rozumiem, że skoro kiedyś modne były kwadratowe kształty, to tak ma
    > zostać...

    > jw. + znów ten przycisk

    ocket-pc.jpg

    > Zaokrąglone kształty. Hmmmm. Kto od kogo?

    > Tak, dla mnie wyglądają identycznie. SGS i iP nie wyglądają
    > identycznie a o nie toczy(ł) się bój.

    Jaką masz wadę wzroku?

  • 19. Data: 2012-01-05 22:54:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Apple jakis czas temu wypuscil Air i za jakis czas
    > pokazaly sie takie kwiatki, na pierwszy rzut oka rozniace sie logo na
> [...]

    Jedno ani jedneg kątu prostego, drugie ani jednego łuku.
    Och jak bardzo zły przykład.

  • 20. Data: 2012-01-05 22:56:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    TGor <t...@g...peel> wrote:

    > Tak, jak się klientom podoba. Czegoś jeszcze nie rozumiesz? Wyjaśnimy.
    > Karoserie samochodów też się zmieniają z czasem.

    I z czasem daewoo wygląda jak audi? Kiedy ten czas nastąpił?

    Pod lupą to zawsze podróbki są inne.