  • 41. Data: 2012-01-09 13:02:27
    Temat: Re: Samsung jest po prostu slodki ;]
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-09 13:49, Chris pisze:
    > J.F nabazgrał(a):

    > SONY Tablet S (ten jak książka) .... wgrywasz zdjęcia na kartę bo chcesz
    > komuś pokazać i dupa ,.,, musisz je przegrać z karty SD na pamięć
    > wewnętrzną i wtedy dopiero można pokazać (nie potrzebnie dokupione SD
    > 32GB) :) chyba że coś zmienili ostatnio ale wydaje mi się że nie. Za to
    > na nowym FV zaczyna się wieszać WiFi gubi sygnał .. znowu wstaje ...
    > wcześniej tego nie było ... poza wygodą w trzymaniu to SONY i w sumie
    > obsługą to daje ciała pod względem oprogramowania tego.

    a nie widzisz tego jako external_SD ?

    Jakiego managera plikow uzywasz?
    W GalaxyTabach (tych z dod. karta SD) jest tak, ze aplikacje przerzuca z
    pamieci RAM na pamiec wbudowana i z niej mozna uruchomic aplikacje
    (oczywiscie jesli taka aplikacja to umozliwia i nie biore pod uwage, ze
    sa pewne dodatkowe funkcjonalnosci to umozliwiajace, biore teraz pod
    uwage mechanizmy zaszyte w samym systemie).
    Natomiast na zewnetrznej karcie SD mozesz przechowywac sobie wszelkie
    zdjecia, filmy i co tam jeszcze chcesz.
    Chodzisz sobie po tej pamieci np. z managera plikow (ja uzywam
    najczesciej GhostCommandera) i klikasz na obrazek, film, dokument a
    system proponuje Ci w czym to otworzyc (lub od razu otwiera).
    Intuicyjne jak w normalnym komputerze biurkowym.

    Troche mnie zdziwiles, ze Sony zastosowalo jakas inna polityke (tym
    bardiej, ze tam masz tego samego androida jak w innych tabletach i nie
    sadze, by producent cos tam mieszal w systemie by ograniczyc jego
    funkcjonalnosc - tym bardziej, ze masz fabryczne gniazdo pamieci SD).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 42. Data: 2012-01-09 13:15:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-06 13:16, J.F. pisze:

    >Pokazujesz mi przepisy a ja twierdzę że w dzisiejszych czasach (to
    >bardzo ważne) te przepisy sa do d... bo prowadza tylko do nabijania
    >kasy "cfaniaczkom" i prawnikom a hamują postęp.

    No coz, twierdzi sie ze patenty rozwijaja postep :-)
    (patenty, nie wzory uzytkowe)

    >W dobie kapitalizmu łupanego bez internetu i tak masowego przepływu
    >informacji może to miało jakiś sens.
    >20 lat temu nie dało się już napisać 3 następujących po sobie akordów
    >gitarowych które już gdzieś nie były wykorzystane.

    Tych akordow nie ma znow tak duzo ... wiec pewnie uzyciowiono
    przepisy.

    >Normalnie strach projektować bo albo kara za plagiat albo trzeba
    >zabulić za patent. To jest chore.

    Albo zdrowe - zastrzegl ktos wzor to placisz, nie zastrzegl - nie
    musisz.

    >Co innego robienie podróby kopii 1:1 szpiegostwo przemysłowe itd. ale
    >procesowanie się o prostokąt z zaokrąglonymi rogami czy krzywiznę
    >łuku... Idźmy tym tropem dalej:
    >Podatek za wykorzystanie alfabetu, koloru, figur geometrycznych...
    >Przecież ktoś już to wymyślił dlaczego mu nie zapłacić?
    >Spadkobiercy nie istnieją? Co z tego? Zapłać narodowi który twórcę
    >"wydał". Chcesz żyć w takich czasach?

    W zasadzie to zyjesz juz w takich czasach :-)

    J.

  • 43. Data: 2012-01-09 14:46:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-08, o godz. 18:04:29
    Atlantis <N...@w...pl> napisał(a):

    > To jest taki sam absurd, jak pomysł pozwania do sądu Wedla przez
    > Nestle o kopiowanie ich rozwiązań - sprzedaży czekolady w formie
    > tabliczek.

    Poczytaj o sporze browaru w Budejovicach o nazwę Budweiser z
    amerykańskim Anheuser-Busch. Spór idzie o typ piwa - czy to rodzaj czy
    nazwa własna. W Europie Czesi wygrali. W USA spór o markę nadal trwa.
    Oczywiście amerykańskie sądy uważają że ro niemożliwe by ktoś inny niż
    ich obywatele miał rację i spór nadal trwa.

    Zdrówko