  • 1. Data: 2012-01-04 16:45:30
    Temat: Samsung jest po prostu slodki ;]
    Od: atm <...@v...pl>

    http://gizmodo.pl/gadgets/35439/samsung_znow_dolewa_
    oliwy_do_ognia_sporu_z_apple_za_pomoca_nowego_modelu
    _z_rodziny_galaxy.html

  • 2. Data: 2012-01-04 23:05:06
    Temat: Re: Samsung jest po prostu slodki ;]
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > http://gizmodo.pl/gadgets/35439/samsung_znow_dolewa_
    oliwy_do_ognia_sporu_z_apple_za_pomoca_nowego_modelu
    _z_rodziny_galaxy.html

    Slodcy to zaraz beda wielbiciele kradziezy wzorów przemyslowych, krzyczacy
    ze jest git, bo przeciez inne logo na takiej samej obudowie.

  • 3. Data: 2012-01-05 09:41:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-05 00:05, Skrypëk wrote:
> [...]
    >>

    > Slodcy to zaraz beda wielbiciele kradziezy wzorów przemyslowych,
    > krzyczacy ze jest git, bo przeciez inne logo na takiej samej obudowie.

    W zasadzie to ma sens, jeszcze troche a etui beda bez problemu pasowaly
    na oba modele ;]

  • 4. Data: 2012-01-05 09:51:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2012 00:05:06 +0100, Skrypëk napisał(a):
> [...]
    > Slodcy to zaraz beda wielbiciele kradziezy wzorów przemyslowych, krzyczacy
    > ze jest git, bo przeciez inne logo na takiej samej obudowie.

    Przycisk jest inny.

    Ale w sumie .. to coz chcecie - tak ma wygladac smartfon.

    Patrze na nokie C6 - duzy ekran, szczelina glosnika, rogi zaokraglone z
    boku jakies przyciski, no jak tak mogli, zlodzieje :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-01-05 11:15:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    oliwy_do_ognia_sporu_z_apple_za_pomoca_nowego_modelu
    _z_rodziny_galaxy.html

    > Przycisk jest inny.

    I tyle.

    > Ale w sumie .. to coz chcecie - tak ma wygladac smartfon.

    Smartfon ma wyglądać jak ajfon? Coż to za nowa religia?

    > Patrze na nokie C6 - duzy ekran, szczelina glosnika, rogi zaokraglone
    > z boku jakies przyciski, no jak tak mogli, zlodzieje :-)

    Jak co mogli? Bo podobne to z twarzy do nikogo.

  • 6. Data: 2012-01-05 17:50:30
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał
    http://gizmodo.pl/gadgets/35439/samsung_znow_dolewa_
    oliwy_do_ognia_sporu_z_apple_za_pomoca_nowego_modelu
    _z_rodziny_galaxy.html
    > I tyle.
    i inne umieszczenie obiektywu i dioda "flesza" i szczelina głośnika wyżej niż w i..

    > Smartfon ma wyglądać jak ajfon? Coż to za nowa religia?
    co to ajfon - jedyna słuszna religia? Zastrzegli wymiary smartfona/ekranu
    i jego umiejscowienie na obudowie?

  • 7. Data: 2012-01-05 18:29:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-05 18:50, jerry wrote:
> [...]
    > co to ajfon - jedyna słuszna religia? Zastrzegli wymiary smartfona/ekranu

    Kiedys sie dalo zrobic inaczej teraz najwyrazniej jest to niemozliwe:
    http://www.pdareviews.org.uk/wp-content/uploads/2008
    /10/dell-axim-x51v-pda-phone.jpg
    http://www.ipda.cz/sites/default/files//pictures/kat
    alog/fujitsu_siemens_pocket_loox_n560/fujitsu-siemen
    s-pocket-loox-n560_03.jpg
    http://www.crimson-systems.com/image9/ipaq2210.jpg
    http://i1.expansys.com/img/b/126964/hp-ipaq-hx2490-p
    ocket-pc.jpg
    Zauwaz, ze wszystkie maja podobne elementy - ilosc guzikow, joysticki,
    wlacznik, porty, slot karty itp a jednak maja zupelnie odmienny design,
    nie sposob je pomylic. Nawet wstod rodziny ipaq roznice w wygladzie sa
    ogromne. Natomiast po premierze iUrzadzen:
    http://www.ipadshouse.com/wp-content/uploads/2011/12
    /Galaxy-Tab-10.11.jpg
    http://www.mackozer.pl/wp-content/uploads/2011/05/ap
    ple-vs-samsung.jpg
    http://www.chip.pl/images/2011/07/28/copy_of_Untitle
    d1.jpg/image_full

  • 8. Data: 2012-01-05 20:15:57
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    jerry <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> wrote:
> [...]
    _z_rodziny_galaxy.html
    > i inne umieszczenie obiektywu i dioda "flesza" i szczelina głośnika

    No przecież jest Abibas a nie Adidas, panie sędzio.

    > co to ajfon - jedyna słuszna religia? Zastrzegli wymiary
    > smartfona/ekranu
    > i jego umiejscowienie na obudowie?

    No to właśnie ja się pytam o podstawę tezy "tak ma wygladac smartfon". Jakoś
    przez tyle lat innym firmom wolno było robić inne, ładniejsze karoserie, do
    ifona zupełnie nie podobne. Teraz nagle każdy smartfon ma imitować ifona?
    Kto i kiedy ogłosił taki dogmat?

  • 9. Data: 2012-01-05 20:21:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Kiedys sie dalo zrobic inaczej teraz najwyrazniej jest to niemozliwe:
    > http://www.chip.pl/images/2011/07/28/copy_of_Untitle
    d1.jpg/image_full

    Innym firmom jakoś się udawało inaczej, ale najwidoczniej wszystkie
    możliwości we wszechświecie zostały już wyczerpane. Niniejszym Samsung
    zostały skazany nie tylko na zerżnięcie karoserii ale nawet musiał takie
    same sztuczne odblaski wyszopować na obrazkach promocyjnych. No przecież nie
    było już innego wyjścia, no nie dało się już inaczej.

  • 10. Data: 2012-01-05 21:54:32
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-05 19:29, atm wrote:

    > Kiedys sie dalo zrobic inaczej teraz najwyrazniej jest to niemozliwe:

    http://www.pdareviews.org.uk/wp-content/uploads/2008
    /10/dell-axim-x51v-pda-phone.jpg

    Zaokrąglony. Przycisk w środku...

    http://www.ipda.cz/sites/default/files//pictures/kat
    alog/fujitsu_siemens_pocket_loox_n560/fujitsu-siemen
    s-pocket-loox-n560_03.jpg

    Rozumiem, że skoro kiedyś modne były kwadratowe kształty, to tak ma
    zostać...

    > http://www.crimson-systems.com/image9/ipaq2210.jpg

    jw. + znów ten przycisk

    > http://i1.expansys.com/img/b/126964/hp-ipaq-hx2490-p
    ocket-pc.jpg

    Zaokrąglone kształty. Hmmmm. Kto od kogo?

    > Zauwaz, ze wszystkie maja podobne elementy - ilosc guzikow, joysticki,

    Tak, dla mnie wyglądają identycznie. SGS i iP nie wyglądają identycznie
    a o nie toczy(ł) się bój. Nawet nie sprawdzam czasu produkcji tychże.
    Podobnie (jak te PDA) różnią się te "after iPad" (pomijam, że porównano
    idiotycznie urządzenia "pro" i popularne...

    http://appleheadlines.com/2011/08/18/the-entire-indu
    stry-copied-the-ipad-design/

    Z tym, że to japkowa propaganda, bo może było tak:

    https://lh4.googleusercontent.com/-kNKGiOZzAXI/Tmn0E
    lsA4PI/AAAAAAAAHNo/aK3FT0z-9zI/3AlUc.jpg

    :-P

    Nie dajcie sobie robić wody z mózgu.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."