    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Date: Sat, 5 May 2012 20:02:16 +0200

    *Pszemol* w wiadomości news:jo2vin.534.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > "Marcin Litwiński" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Niech zgadnę - od jakiegoś urządzenia o którym prawie nikt nigdy
    > przed Apple nie słyszał ani go nie widział?
    > Trudno im zatem zarzucić że przewożą się na plecach czyjejś
    > popularności albo że windują się ze swoimi sukcesami na czyichś
    > sukcesach. I tu tkwi zasadnicza różnica.

    Czyli jak inowacyjna firma czerpie/rżnie z mało znanej firmy to jest ok, w
    drugą stronę jest bebe... Jak to było z tym Kalim?

    > Apple wylansował
    > asystenta sterowanego głosem Siri, uruchamia się tego asystenta
    > guzikiem z ikoną mikrofonu - Samsung parę miesięcy później co robi?
    > Ano ma w swoim telefonie asystenta sterowanego głosem i uruchamia
    > się go ikoną z mikrofonem...

    A jak ja korzystam z ikonki mikrofonu i mówię do telefonu marki Samsung,
    który to został wypuszczony na rynek zanim zacząłeś się ślinić na Siri to
    korzystam ze ściagniętego pomysłu? Czy status ścignięcia liczymy od momentu
    gdy wykorzysta go jedynie słuszna firma? Czy Apple opatentowało mikrofon?
    Jeśli nie to dlaczego? W Australi udało się opatentować jakiś czas temu
    przełomowy wynalazek jakim jest koło...

    > Potrafisz wskazać co Samsung wymyślił nowego, innowacyjnego,
    > coś czego jeszcze w telefonach wcześniej nie było, co warto OD NIEGO
    > z Galaxy S II lub Galaxy S III skopiować?

    Generalnie od każdego innego telefonu Apple może coś skopiować, no może nie
    z mojej Nokii 5110, ale zaraz, zaraz... jak to fanboje Apple mawiają? POza
    funkcjami Nokii 5110 nic więcej nie potrzeba, no to iPhonowi już nic nie
    brakuje ;-)

    Pozdr