    From: ALEX <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung czy Nokia
    Date: Mon, 26 Jul 2010 19:28:30 +0200

    W dniu 26-07-10 17:22, Waldek Godel pisze:

    > nie mam, przybliżone znajdziesz w googlach. Certyfikacja na symbiana
    > straszliwie przetrzebiła developerów, wielu z nich olało pisanie programów.
    > Choć może i dobrze, bo jak sobie przypomnę symbiana v1 i v2 to sytuacja
    > była podobna jak obecnie z iPoo i Androidem - programów po prostu tysiące,
    > ale 90% z nich to kompletny badziew i człowiek tylko tracił czas
    > przekopując się przez to i ciągle kasując z telefonu.

    I te z certyfikatami to ósmy cud świata, a bez - do kitu? Zbyt piękne
    aby było prawdziwe.

    > Symbiana oceniam w okolicach 50-100k, ale to kompletnie z czapy.
    > Maemo ma jeszcze bardzo mało, trochę przyrosło, ale za chwilę to umrze, bo
    > ludzie się przesiądą na MeeGo

    Wiki twierdzi że MeeGo przewidziane jest na netbooki, przede wszystkim.
    Zresztą kolejne OSy wyrastają jak grzyby po deszczu

    > i zostanie samodzielne dłubanie tych
    > nielicznych co się przyzwyczaili do tego jednego, jedynego telefonu z
    > Maemo.

    Jesteś pewnien czy tylko tak myślisz? HTC tworzy i Androida i WM.
    Samsung WM, krótki flirt z Symbianem, teraz jakaś Bada. No i nie wiadomo
    czy OpenMoko trafi do komercyjnej sprzedaży, bo twórcy bawią się i
    bawią, a efektów komercyjnych brak.
    BTW ciekawe czy, i ewentualnie kiedy MyPhone weźmie się za OSy. Qwerty
    już mają, dotykowca też.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm