  • Data: 2010-07-26 19:09:08
    Temat: Re: Samsung czy Nokia
    Od: ALEX <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-07-10 20:26, Waldek Godel pisze:

    > Przecież HTC robi telefony z trzema systemami - zapomniałeś o Brew.

    Tyle tego jest że gdzieś przeoczyłem :-/

    > A maemo jest własną dystrybucją Nokii, więc dlaczego oczekujesz że HTC z
    > tym zrobi?

    HTC i Samsung to były przykłady że producent może pakować różne OSy w
    swoje fony.

    > Oprócz tego Nokia ma sama z tym problem, na rynku amerykańskim, jankesi
    > uważają to za coś egzotycznego. MeeGo jako produkt Intela (w ciasnych
    > umysłach tłuściochów) jest ich własnym produktem, a Nokia jest odbierana
    > jako klient instalujący cudzy, amerykański system w swoich telefonach. I
    > jakoś lepiej to odbierają.

    Z tym że USA to nie jest największy rynek, znacznie większy obecnie jest
    chiński. Do tego dochodzi Europa, Japonia, Bliski Wschód, i oczywiście
    Ameryka Południowa, gdzie na miłość do hamburgerów trudno liczyć.
    Zresztą co za problem robić fony z wieloma OSami? Jedne na jedne rynki,
    inne na inne. No i odpowiesz na jakiej podstawie prorokujesz zejście
    Maemo? Symbian też jest Nokii (pomijając nieśmiałe próby z UIQami), a
    jakoś się trzyma. Choć Twój "ulubieniec" prorokował jego zejście, jak i
    WMa ;->

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm