eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung avilaRe: Samsung avila
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung avila
    Date: Wed, 20 Apr 2011 18:36:50 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 43
    Message-ID: <ion233$gct$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ioi51n$cd2$2@mx1.internetia.pl> <ioi7ek$eun$1@inews.gazeta.pl>
    <iokprc$npd$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1303317411 16797 85.198.212.230 (20 Apr 2011 16:36:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Apr 2011 16:36:51 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081112)
    In-Reply-To: <iokprc$npd$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1010526
    [ ukryj nagłówki ]

    Axid pisze:
    > Użytkownik ToMasz napisał:
    >
    >
    >> sprzedawca traktuje Cie poważnie, ale Ty totalnie nie wiesz o czym mowa.
    >> Idż do rzecznika i pogadaj. krótko: jak byś to dobrze rozegrał, to po 2
    >> tygodniach miałbyś albo sprawny telefon, albo zwrot gotówki. tyle nie
    >> trzeba było używać słowa gwarancja bo tym dajesz możliwość odrzucenia
    >> roszczeń na podstawie niezgodności towaru z umową....
    >
    > Sprzedawca przyjął telefon do naprawy gwarancyjnej. Więc dla mnie
    > szarego zwykłego człowieka jest to oczywiste że oddaję telefon do
    > naprawy w miejscu gdzie go kupiłem, sprzedawca przyjmuje - wypisał mi
    > karteczkę że przyjął go na naprawę gwarancyjną. Po 2 tygodniach telefon
    > jest nienaprawiony. Jeśli problemu nie da się rozwiązać polubownie to
    > lepszym rozwiązaniem będzie udać się do pihu.
    >
    Ty dalej z rzecznikiem nie rozmawiałeś?

    Gwarancja to _DOBROWOLNE_ oświadczenie producenta/sprzedawcy o tym że
    .... (treść dowolna) a także (treść dowolna). Gwarancja traci ważność: (
    treść dowona) NAbyty produkt wymaga ( treść dowona)

    JEszcze raz pisze ze gwarancja najczęsciej mówi o tym ze w razie awarii
    produktu zostanie on wymieniony na nowy lub naprawiony. często w
    gwarancji są informacje ze silnik będzie działał jedynie wtedy gdy
    regularnie będziemy zmieniać filtry i olej w serwisie.
    NAtomiast użytkownik moze sobie gwarancją 4 litery podetrzeć, i jeśli
    prawidłowo używał sprzętu to korzysta z tzw rękonmi (przytoczona ustawa
    o szczególnych .....).

    Sęk w tym ze owa gwarancja mogła zawierać niekorzystne dla Ciebie zapisy
    włacznie z tym ze masz po telefon przyjść ze skrzynką piwa. skoro
    oddałeś telefona"na gwarancji" znaczy ze sie z jej warunkami zgadzasz.

    Drugi problem, to taka ochrona przed debilami. Skracając: jeśli zepsułeś
    ewidentnie produkt, "oddałeś na gwarancji" producent odesłał z
    adnotacją: wina użytkownika, to NIE MOŻESZ skorzystać z "rękojmi" jeśli
    problemem jest ciągle ta sama wada.

    IDŻ DO RZECZNIKA!!!!!!1111 jeden jeden

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.04.11 14:36 TGor

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: