eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung avilaRe: Samsung avila
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung avila
    Date: Mon, 18 Apr 2011 22:37:39 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 45
    Message-ID: <ioi7ek$eun$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ioi51n$cd2$2@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1303159060 15319 85.198.212.230 (18 Apr 2011 20:37:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Apr 2011 20:37:40 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081112)
    In-Reply-To: <ioi51n$cd2$2@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1010458
    [ ukryj nagłówki ]

    Axid pisze:
    > Na początku witam wszystkich szanownych Grupowiczów
    >
    > Jakiś rok temu kupiłem mojej mamie telefon Samsung Avila w sklepie z
    > telefonami komórkowymi na pasażu w markecie. Specjalnie wybrałem nowy
    > telefon żeby mieć gwarancję 2 lata
    no imasz tą gwarancje czy niemasz? Gwarancja to prawem nie ustalone
    jakieś tam zobowiązanie producenta.

    > Mogłem wybrać tańszy z gwarancją 3
    > miesięczną. Po około roku czasu telefon oczywiście się popsuł, więc
    > wziąłem telefon zapakowałem w oryginalne pudełeczko i z paragonem
    > zaniosłem do sklepu.
    aaaa wiec masz jedynie paragon, a nie gwarancje!

    > Pan przyjął go na naprawę gwarancyjna
    gwarancyjną? A co on Ci w ramach tej (ustnej) gwarancji gwarantował? Bo
    ja szczerze to mam ochotę w gwarancjach(nigdy nie czytanych)
    zobowiązywać kientów do przynoszenia piwa do punktu sprzedaży :)

    > i po 2 tyg
    > miałem odebrać już sprawny telefon. Po 2 tygodniach okazuję się że
    > jednak telefon jest nienaprawiony i sprzedawca zarzuca mi brak karty
    > gwarancyjnej - oczywiście żadnej karty gwarancyjnej nie dostałem przy
    > zakupie.
    no to jak niemasz karty gwarancyjnej to niemasz gwarancji. koniec kropka.

    > Minęło już 14 dni roboczych a telefon dalej
    > jest nie naprawiony.
    >
    > I teraz moje pytanko: czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy albo
    > wymiany telefonu na nowy, skoro teoretycznie sprzedawca nie wywiązał się
    > czasu naprawy gwarancyjnej?
    nie możesz. nie masz takiego prawa bo nie masz dokumentu( gwarancji) w
    której ktoś(producent) oświadcza ze zrobi cokolwiek dla Ciebie w
    przypadku samoistnego uszkodzenia sprzętu
    >Jak mogę "zmusić" sprzedawcę żeby
    > potraktował mnie poważnie? Są jakieś przepisy regulujące tą kwestię?
    sprzedawca traktuje Cie poważnie, ale Ty totalnie nie wiesz o czym mowa.
    Idż do rzecznika i pogadaj. krótko: jak byś to dobrze rozegrał, to po 2
    tygodniach miałbyś albo sprawny telefon, albo zwrot gotówki. tyle nie
    trzeba było używać słowa gwarancja bo tym dajesz możliwość odrzucenia
    roszczeń na podstawie niezgodności towaru z umową....

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: