eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung avilaRe: Samsung avila
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Olo <w...@j...cy>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung avila
    Date: Mon, 18 Apr 2011 22:19:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <ioi6cn$l47$1@news.onet.pl>
    References: <ioi51n$cd2$2@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: olo.netburg.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1303157975 21639 91.189.6.134 (18 Apr 2011 20:19:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Apr 2011 20:19:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.10) Gecko/20050716
    Thunderbird/1.0.6 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <ioi51n$cd2$2@mx1.internetia.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110418-1, 2011-04-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1010455
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-18 21:48, Axid pisze:
    > Na początku witam wszystkich szanownych Grupowiczów
    >
    > Jakiś rok temu kupiłem mojej mamie telefon Samsung Avila w sklepie z
    > telefonami komórkowymi na pasażu w markecie. Specjalnie wybrałem nowy
    > telefon żeby mieć gwarancję 2 lata. Mogłem wybrać tańszy z gwarancją 3
    > miesięczną. Po około roku czasu telefon oczywiście się popsuł, więc
    > wziąłem telefon zapakowałem w oryginalne pudełeczko i z paragonem
    > zaniosłem do sklepu. Pan przyjął go na naprawę gwarancyjna i po 2 tyg
    > miałem odebrać już sprawny telefon. Po 2 tygodniach okazuję się że
    > jednak telefon jest nienaprawiony i sprzedawca zarzuca mi brak karty
    > gwarancyjnej - oczywiście żadnej karty gwarancyjnej nie dostałem przy
    > zakupie. Sprzedawca twierdzi że "spróbuje" go oddać na gwarancję na
    > podstawie jakiejś zbiorowej faktury i że muszę czekać i że nie wiadomo
    > kiedy będzie to naprawione. Minęło już 14 dni roboczych a telefon dalej
    > jest nie naprawiony.
    >
    > I teraz moje pytanko: czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy albo wymiany
    > telefonu na nowy, skoro teoretycznie sprzedawca nie wywiązał się czasu
    > naprawy gwarancyjnej? Jak mogę "zmusić" sprzedawcę żeby potraktował mnie
    > poważnie? Są jakieś przepisy regulujące tą kwestię?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    >
    Zgłoś sprawę do rzecznika praw konsumentów, działa przy każdym
    starostwie lub w miastach na prawach powiatu w urzędzie miasta.

    --
    Pozdrawiam
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: