eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSamsung SpinPoint F3 HD103SJRe: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ
    Date: Wed, 15 Sep 2010 22:17:54 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <i6r9lj$16q$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <i6q83h$5gn$1@h1.uw.edu.pl> <i6qkbj$o0f$1@news.onet.pl>
    <i6r2uq$lkf$1@usenet.news.interia.pl> <i6r7vj$jh0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079023105.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1284581879 1242 89.79.23.105 (15 Sep 2010 20:17:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Sep 2010 20:17:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i6r7vj$jh0$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    x-mimeole: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1181010
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:i6r7vj$jh0$1@news.onet.pl...
    >
    >>
    >> Dziwi natomiast pokrętna gwarancja samsunga na dyski. Trzy lata od daty
    >> produkcji. A skąd końcowy odbiorca ma znać date produkcji i co może go
    >> ona obchodzić? Kupuje dziś i oczekuje konkretnej gwarancji od dziś
    >> właśnie.
    >> Pozdrawiam
    >
    > Data produkcji jest jak byk na obudowie dysku :)
    Nabywca nie ma obowiązku szukania daty produkcji. Jeśli sprzedawca informuje
    że gwarancji udziela producent i wynosi ona 36 miesięcy, to w wypadku
    dysków samsunga jest to ewidentne kłamstwo. Może to być również niewiedza
    lub głupota. Nie ma bowiem możliwości aby jakikolwiek sklep udźwignął serwis
    we własnym zakresie. Zbyt niskie są marże w tej branży. Kończy się
    najczęściej na spuszczaniu nabywcy po brzytwie, wszak karty gwarancyjnej z
    dokładnym określeniem gwarancji w wypadku dysków się nie wydaje. Generalnie
    informowanie o trzyletniej gwarancji to po prostu brak rzetelności
    kupieckiej.


    > Generalnie dobrze miec co najmniej dwie sciezki serwisowe, szansa ze
    > akurat cos sie stanie w ostatnim miesiacu jest powiedzmy niewielka

    A dlaczego w ostatnim miesiącu? A co jeśli dysk podróżował przez różne
    magazyny przez półtora roku? Nagle sie okazuje że gwarancji zostało tylko
    pozostałe półtora roku.


    > potencjalna strata w kontekscie dyskow lowendowych.. to nie laptopy za
    > 10kzl :) w sumie znacznie bardziej boli utrata danych niz dysku za 100-200
    > zl.
    >

    Dane archizuje więc tu straty nie ma. Ale dlaczego mam tracić 100-200zł
    przez jakiegoś cwaniaczka alboniedoedukowanego sprzedawce? Widze że kolega
    ocenia z drugiej strony lady :) Zreszta jak widze, sam oferuje 36 miesięcy
    gwarancji na dyski samsunga. Jak się trafi jakas trefna seria, to nie
    zazdroszcze.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: