  • Data: 2012-10-27 10:27:08
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-27 05:16, Pszemol wrote:
    > "Chris" <c...@s...pl> wrote in message

    > Zdecyduj się w końcu, bo się pultasz - "aparat" to całość, body+obiektyw?
    > Czy "aparat" to tylko body?
    >
    > Żałosnie krętaczysz...

    Pszemol, znowu kombinujesz z fioletowym zafarbem, myslalem ze zgodziles
    sie iz jest to wada aczkolwiek dla Ciebie nieistotna.
    Drazenie tematu lustrzanek, czy sa sprzedawane z obiektywem czy bez mija
    sie z celem. Kazdy aparat w pewnych warunkach lapie flare, jednak tylko
    amazing iP5 zlapie purple zafarb przy tej okazji (tak, wiem inne
    smartfony tez tak maja, zdjecia przechowywane sa w archiwum X).
    Pokazala sie niedawno na rynku Sigma, ktora rowniez urozmaica zdjecia
    pod swiatlo ciekawymi efektami, tyle ze jest ona takim samym wybrykiem
    natury wsrod aparatow jak iP5 w swiecie smartfonow.
    DP2M posiada matryce Foveon i byc moze ona dalatakie sliczne efekty:
    http://www.fotopolis.pl/obrazki/SDIM0139.JPG
    Podobnie mozna gdybac czy to szafirowe szkielko jest odpowiedzialne za
    zafarb w iPhone 5:
    http://photos.appleinsider.com/12.09.26-PurpleHaze.j
    pg
    Tak zas wygladaja zdjecia z normalnej lustrzanki (tak, z obiektywem):
    http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/121002030313
    -iphone-5-purple-story-top.jpg
    Koniec kropka.