  • Data: 2012-10-27 22:47:35
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-27 15:07, Pszemol wrote:

    > Przecież zgodziłem się, jest to wada.
    > Taką samą lub podobną wadę mają wszystkie telefony i aparaty.
    > Według ConsumerReports SGSIII i MAXX mają też zafarb.

    Zdjecia z sieci poprosze, jesli linkiem nie dysponujesz to nie ma
    tematu. Wiesz zapewne jak to bylo ze sloniem w karafce.

    > No to czemu piszesz, że tylko iP5 łapie zafarb skoro wiesz, że nie tylko?

    nie zlapales ironi?

    > I znowu jestes fanatycznie apple-hejtersko tendencyjny... Po co ten zgryw?

    No to po co ta dysputa o lustrzankach jesli temat zafarbu fioletowego
    byl juz przerabiany? Sigma zas jest bardzo specyfinczym wynalazkiem o
    specyficznych parametrach. Przeciez to nawet nie jest lustrzanka.
    Nie ma wiec potrzeby mowic o flarach w lutrzankach jesli nie generuja
    one fioletowego zafarbu. Ty zas przy kazdej okazji znow piszesz o tym,
    ze przeciez inne aparaty tez maja flare. TAK - maja flare, NIE - nie
    maja fioletowego zafarbu. A przeciez caly czas o zafarb sie rozchodzi.