  • Data: 2012-10-27 05:21:52
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    news:508acd41$0$1294$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pisałem powyżej o 100% pokryciu powierzchni kraju.
    > Nie o komunikacji masowej.

    Ale czemu nagle o 100% mowa?
    Jak przeskoczyłeś z braku sygnału w pociągu do 100% powierzchni?
    Czyżby popularny błąd logiczny o nazwie "moving the goalposts"?

    > Zjedź gdzieś z autostrady czasem.

    Nie bocz się na mnie za to, że u Ciebie nie ma sygnału...
    U mnie jest sygnał niezależnie od tego czy jestem na autostradzie
    czy drodze bocznej, a nawet drodze polnej. Mamy dużą gęstość BTSów.

    > Wszyscy czterej?

    A u wszystkich 4 nie masz sygnału na tej swojej trasie kolejowej?