  • Data: 2012-10-25 02:11:23
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    news:50881011$0$1294$65785112@news.neostrada.pl...

    > Gratuluję.

    Nie wiem czego...

    > Sądzę że zasięg wifi skończy się jednak nieco wcześniej niż zasięg stacji
    > pracującej w paśmie UKF. Podobnie jak może być problem z zasięgiem
    > internetu, działaniem unlimited data w roamingu
    > i paroma innymi rzeczami.

    Wszystko zależy od tego w jakim rejonie się poruszasz
    i jak używasz internetu na komórce... Z jednej strony masz
    lokalny nadajnik który ma zasięg w postaci małego okręgu
    wokół anteny nadawczej a z drugiej masz gęstą pajęczynę
    miejsc gdzie jesteś online używając 3G czy jakiegoś wifi...

    > Tuner FM też jest rozwiązaniem, choć JapcoFani twierdzą, że zbędnym.

    Rozmawialiśmy o rozwiązaniach problemu braku tunera FM :-)