    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Date: Tue, 23 Oct 2012 18:55:15 +0200

    On 2012-10-23 18:09, Pszemol wrote:
> [...]
    ml
    >>> http://applefobia.blox.pl/2012/10/Earpods-wiejski-tu
    ning.html

    > Nie nudzi Cie jeszcze to ciagle Twoje narzekanie?
    > To musi byc okropnie tak żyć jako pesymista-malkontent wszedzie widzący
    > tylko negatywy, błedy i porażki...

    Hmmm.... nie. Nie, dopoki za niedorobki i utrudnienia place z wlasnego
    portfela. Irytuje mnie fakt, ze takie badz inne urzadzenie ma wady, z
    ktorymi producent nic nie robi lub udaje ze ich nie ma. Wcale Apple nie
    byl tutaj prekursorem i wcale nie dotyczy to tylko elektroniki
    uzytkowej. Powiedz, dlaczego mam sie cieszyc i palac optymizmem, kiedy
    ktos mi opycha nieco zepsuty owoc jako pelnowartosciowy produkt?
    W smartfonach pojawia sie coraz wiecej funkcji i razem z nimi coraz
    wiecej mniejszych lub wiekszych problemow. Oczekuje, ze producent dolozy
    WSZELKICH staran, zeby finalna wersja produktu byla ich pozbawiona,
    jesli jednak nie uda mu sie ta sztuka to w taki badz inny sposob postara
    sie zrekompenowac niedorobki. Wlasciwie kazdy smartfon, ktory posiadalem
    lub posiadam cos tam ma i nie zawsze sa to uszkodzenia, czasem totalnie
    zla konfiguracja sprzetowa jak na przyklad smieszna ilosc pamieci w Desire.
    Nie powoduje to jednak, ze chodze z ebonitowym telefonem w kieszeni.