  • Data: 2012-10-23 19:15:13
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Hmmm.... nie. Nie, dopoki za niedorobki i utrudnienia place z wlasnego portfela.

    No właśnie o tym piszę!
    Po co kontynuujesz uzywanie urzadzenia które nie lubisz? Sprzedaj na eBay,
    Allegro i kup sobie takiego tableta który Ci pasuje.
    Przestań już jęczeć jaki to ten tablet niedobry bo wiele osób chciałoby
    mieć takiego okropnego tableta ale ich nie stać a Ty masz ale grymasisz i
    marudzisz jak rozpieszczony dzieciak co mu rodzice kupili nie taką zabawke
    jak chcial.

    > Irytuje mnie fakt, ze takie badz inne urzadzenie ma wady, z ktorymi
    > producent nic nie robi lub udaje ze ich nie ma. Wcale Apple nie byl tutaj
    > prekursorem i wcale nie dotyczy to tylko elektroniki uzytkowej. Powiedz,
    > dlaczego mam sie cieszyc i palac optymizmem, kiedy ktos mi opycha nieco
    > zepsuty owoc jako pelnowartosciowy produkt?

    Dlatego że z jakiegos innego powodu zdecydowales ze iPad jest mimo wszystko
    lepszy od konkurencji i go kupiles...

    > W smartfonach pojawia sie coraz wiecej funkcji i razem z nimi coraz
    > wiecej mniejszych lub wiekszych problemow. Oczekuje, ze producent dolozy
    > WSZELKICH staran, zeby finalna wersja produktu byla ich pozbawiona, jesli
    > jednak nie uda mu sie ta sztuka to w taki badz inny sposob postara sie
    > zrekompenowac niedorobki.

    Naiwny chyba jestes...

    > Wlasciwie kazdy smartfon, ktory posiadalem lub posiadam cos tam ma i nie
    > zawsze sa to uszkodzenia, czasem totalnie zla konfiguracja sprzetowa jak
    > na przyklad smieszna ilosc pamieci w Desire.
    > Nie powoduje to jednak, ze chodze z ebonitowym telefonem w kieszeni.

    I to jest dziwne :)