  • Data: 2012-10-23 20:07:11
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > W tym wypadku nie pisze tylko o iPadzie, mam na mysli ogolnie wszystkie
    > urzadzenia tego typu. Co do Twojego porownania...tak wiem, za iPada 2
    > jakis Chinczyk oddal nerke. I co w zwiazku z tym mam zrobic? Wytatuowac
    > sobie cos? Wziac iPada w ramke i na sciane? Ktos na swiecie pewnie
    > zazdrosci mi kajzerki albo drozdzowki i co w zwiazku z tym? Mam przestac
    > narzekac, ze jest sprzed dwoch dni a sprzedawana jako swieza?

    Podsunąłem Ci już pomysł na to co masz zrobić w poprzedniej wypowiedzi...
    Zapotrzebowanie na ten sprzet ktorego tak strasznie niecierpisz jest duze -
    sprzedaj go i kup sobie cos, co lubisz.

    > Moje marudzenie w ostatnich watkach jest spowodowane tylko i wylacznie
    > Twoja bezkrytyczna postawa wobec produktow z jablkiem.

    Chyba nieuwaznie czytasz to co pisze jesli uwaszasz mnie za bezkrytycznego.
    Owszem - dostrzegam wady! Sprzeciwiam sie tylko nienaturalnemu ich
    wyolbrzymianiu.
    Wezmy pojemnosc pamieci i wymiennosc kart - krytykowal to tutaj gostek co
    uzywal jednej i tej samej karty w trzech kolejnych telefonach... A wiec po
    co ten krzyk o wymiennosc karty? Czemu przy wymianie telefonu nie skopiowac
    zawartosci na nowy?
    Bezsensowna krytyka i wielkie halo robi sie a tak naprawde nie ma o co sie
    skarzyc...

> [...]
    > korzystac z patentow niwelujacych ich negatywne oddzialywanie. Nadal
    > uwazam, ze o takich sprawach trzeba mowic i pisac bo w przeciwnym
    > przypadku producenci beda mogli spoczac na laurach jak to ostatnio robi
    > Apple dzieki rzeszy fanow w rozowych okularach, ktorzy z reguly wad nie
    > zauwazaja a jesli juz sie im taka wskaze jak krowie na rowie to okaze sie
    > ze ta wada jest nieistotna. W najgorszym wypadku Tim przeprosi i wszysce
    > beda happy, ze ktos taki tak sie ukorzyl...
    > No bez zartow, tez sprzet nie jest rozdawany w proszku do prania.

    Ale wlasnie w tym rzecz, ze wiekszosc tych wad jest sztucznie
    rozdmuchanych!
    Zastanawiasz sie wlasnie jak to glupim trzeba byc aby kupic urzadzenie z
    powazna wada, jakiego to fanatyzmu trzeba aby bronic urzadzenie ulomne z
    duzymi brakami...
    A wpadlo ci do glowy kiedys, ze te wady po prostu nie sa powazne? Ze braki
    niezauwazalne w codziennym uzytkowaniu? I ze tak naprawde nie potrzebujesz
    tych funkcji jakie ci konkurencja wmawia ze sa niezbedne?

    > Jw, tutaj nie pisalem konkretnie o iPadzie. Mialem kupic tablet na
    > wakacje, nie tylko dla siebie. Zdecydowalem sie na iPada, przy okazji
    > testujac amazing w niemal najnowszym wydaniu. Staralem sie podejsc do
    > tematu jak najbardziej obiektywnie. Amazingu nie znalazlem, zas Twoje
    > bezkrytyczne spojrzenie powoduje, ze uzupelniam na grupie opis o druga,
    > mniej atrakycjna strone.

    Wychodzac przytym na beczącego bachora w sklepie z zabawkami :)

    > Jesli ja jestem naiwny a objawia sie to krytyka i w jakims stopniu
    > rozczarowaniem to jak okreslic Ciebie?

    Czlowika z racjonalnym podejsciem? :)
    Jak wiem, ze producent zajmie sie tylko takim problemem ktory wplynie
    posrednio lub bezposrednio na wartosc sprzedazy. To ze grupka
    apple-hejterow na pl.misc.telefonia wysmiewa Apple za brak tunera FM w
    telefonie zwisa im i powiewa bo bez niego telefon sprzedaje sie swietnie i
    maja trudnosci z nadążaniem z produkcją.

    > Wcale nie, nie musze postrzegac telefonu jako ideal, zeby z niego
    > korzystac i przewaznie robic to z przyjemnoscia. Nie zmienia to jednak
    > faktu, ze nie bede siedzial cicho gdy widze ewidentne niedorobki i dojenie klienta.
    > Ma to rowniez znaczenie dla innych osob czytajacych nasze dyskusje,
    > dzieki takiej krytyce i wypunktowaniu wad latwiej im bedzie podjac decyzje odnosnie
    zakupu.

    Jasne, najbardziej pomaga im w wyborze nazywanie iPhone "gejfonem", jak
    coponiektorzy robia... Albo nazywanie jeleniem za to, ze kupili iPada w
    wersji z odpowiednia dla nich wielkoscia pamieci masowej. Rozdmuchiwanie
    nieistotnych drobiazgow na miare narodowej tragedii tez im bardzo pomaga w
    wyborze.