  • 1. Data: 2009-11-01 06:05:18
    Temat: Samsung SGH-929 Memoir Help
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Witam
    niedawno przywiozlem sobie z usa telefon jak w temacie Samsung SGH-929
    Memoir, ktory chodzil w sieci t-mobile. Bylem w punkcie gdzie zdejmuja sim
    lock, tam mi go zdjeli ale telefon nie moze znalesc zadnej sieci (wczesniej
    przed zdjeciem sim lock pokazywala sie informacja zeby wprowadzic kod, teraz
    tej informacji nie ma wiec sim locka nie ma) Pani ktora to robila
    powiedziala ze niektore telefony z usa nie dzialaja w europie i ze juz nic
    nie da sie zrobic, moze ktos wie cos na ten temat i czy jest mozliwosc
    uzytkowania tego tel.
    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2009-11-01 06:20:25
    Temat: Re: Samsung SGH-929 Memoir Help
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-11-01 07:05, p...@p...onet.pl napisał/a:
> [...]
    > europie i ze juz nic nie da sie zrobic, moze ktos wie cos na ten temat i
    > czy jest mozliwosc uzytkowania tego tel.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/GSM#U.C5.BCywane_cz.C4.
    99stotliwo.C5.9Bci

    Tryb pracy sieci przełącz na zakres 900/1800 lub Auto (w USA telefony
    działają na częstotliwości 850/1900 MHz i pewnie ten tryb masz teraz
    ustawiony)
    Możliwe, że nie będziesz miał takiej funkcji w menu i nic z tym nie zrobisz.

    --
    Cz.