  • Data: 2009-12-08 21:48:26
    Temat: Re: Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
    Od: "zho" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro nie masz wyraźnego faworyta, to moze warto by zachować się jak
    > rozsądny człowiek, określić niezbędne funkcje oraz dobrać do tego
    > urządzenie?

    Dobra HTC odrzucmy bo bo odrzucamy go za caloksztalt i za to co widzialem
    gdy bylem w wakacje we Wroclawiu, gdzie kolega nerwowo szukal pradu.
    Omnia lite ma system operacyjny ktory znam i do ktorego mozna w necie
    znalezc sporo darmowego softu, ktory na dodatek dziala.
    E52 no coz nie mam wyrobionego zdania o jego jakosci wykonania, nie znam
    Symbiana, ale ostatecznie moge sie nauczyc. Wyraznie slabsza na papierze
    bateria.
    Potrzebne bardziej lub mniej mi funkcje maja oba. A miedzy nami mowiac nie
    mam ochoty kupowac osobnej nawigacji tylko dlatego ze nie znam miasta X ale
    bywam w nim raz na 2 lata i moze sie zdarzyc ze w koncu bede tam sam bez
    przewodnika i co wtedy :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.