  • Data: 2009-12-08 22:18:23
    Temat: Re: Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 22:48:26 +0100, zho napisał(a):

    > Dobra HTC odrzucmy bo bo odrzucamy go za caloksztalt i za to co widzialem
    > gdy bylem w wakacje we Wroclawiu, gdzie kolega nerwowo szukal pradu.

    Równie dobrze mogło pisać w Bravo Girl!
    Nowe telefony z dużymi ekranami i szybkimi procesorami tak już mają - bez
    wyjątku. HTC i tak bije na głowę konkurencję, np. Touch HD2 spokojnie
    wytrzymuje dwa dni, podczas gdy słynny iPoo z mniejszym ekranem i
    wolniejszym procesorem ma cieżko wytrzymać dzień. Dzień, nie dobę.

    > Omnia lite ma system operacyjny ktory znam i do ktorego mozna w necie
    > znalezc sporo darmowego softu, ktory na dodatek dziala.

    Ale HTC też to ma, w dodatku E52 również.

    > E52 no coz nie mam wyrobionego zdania o jego jakosci wykonania, nie znam
    > Symbiana, ale ostatecznie moge sie nauczyc. Wyraznie slabsza na papierze
    > bateria.

    Na papierze. W telefonie jest znacznie lepsza, bo telefon mniej pradu
    bierze.

    > Potrzebne bardziej lub mniej mi funkcje maja oba. A miedzy nami mowiac nie
    > mam ochoty kupowac osobnej nawigacji tylko dlatego ze nie znam miasta X ale
    > bywam w nim raz na 2 lata i moze sie zdarzyc ze w koncu bede tam sam bez
    > przewodnika i co wtedy :)

    Konkretne funkcje i konkretne programy. Typu Automapa czy Vox Track. I
    wybór staje się łatwiejszy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel