  • 71. Data: 2014-08-07 17:51:49
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-06 22:29, marfi pisze:

> [...]

    Sorry, Jerzy i Marfi. Już wiem o co chodzi. Jak się odstawia telefon od
    ucha to się pokazuje opcja klawiatury i można numer wybrać (tak jak np.
    jakaś sekretarka na infolinii poleca: wybierz 1, 2 czy 3 itd).

    --
    animka

  • 72. Data: 2014-08-08 21:46:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-04 14:12, GAD Zombie wrote:
    > Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
    > tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.

    http://www.spidersweb.pl/2014/08/aplikacje-windows-p
    hone.html

  • 73. Data: 2014-08-09 11:49:03
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-08 21:46, atm pisze:

    > http://www.spidersweb.pl/2014/08/aplikacje-windows-p
    hone.html

    Brzmi zachęcająco, ale gość pisze, że używa Lumii 930, która kosztuje
    2300PLN ;). A ja patrzyłem na 520 za 440PLN. Inna kategoria. Galaxy Core
    jakoś bardziej mnie przekonał, mimo, że kosztuje 650PLN.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/