  • 51. Data: 2014-08-05 14:12:29
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: atm <...@v...pl>

    > Sporo kupuję na Allegro, ale nie takich rzeczy. Tu liczy się też łatwość
    > oddania na gwarancji i brak z tym problemów.
    >
    > Żona kiedyś kupiła któregoś SE, chyba K850i. Telefon słaby, sypał się
    > zdrowo i w serwisie był 2 czy 3 razy. Kupiła na Allegro od gościa, który
    > miał raczej dobre opinie. Faktem jest, że serwis gwarancyjny zapewnił,
    > ale każda naprawa to było odsyłanie telefonu na własny koszt, dłuższy
    > czas oczekiwania i przez to więcej zmartwień. W przypadku telefonu to
    > dość znaczące, bo jak człowiek już go używa i nagle ma oddać do serwisu
    > na 3 tygodnie, to nie jest łatwo.

    No tak, ale gwarancja realizowana jest w autoryzowanym serwisie w Twoim
    miescie. Sprzedawca bylby potrzebny w przypadku niezgodnosci towaru z
    umowa. W tym momencie pojawia sie kwestia pieniedzy: ile warto doplacic
    za teoretycznie bezproblemowa mozliwosc skorzystania z niezgodnosci.

  • 52. Data: 2014-08-05 14:40:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 14:12, atm pisze:

> [...]
    > umowa. W tym momencie pojawia sie kwestia pieniedzy: ile warto doplacic
    > za teoretycznie bezproblemowa mozliwosc skorzystania z niezgodnosci.

    Tylko co to zmieni oprócz wydłużonego czasu reklamacji ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 53. Data: 2014-08-05 18:15:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 05 Aug 2014 01:17:30 +0200, the_foe <t...@w...pl> wrote:

    >to moze sony xperia L? 650 zł.

    Boże broń :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2014-08-05 19:23:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2014-08-04 14:12, GAD Zombie wrote:
> [...]
    > opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
    > telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym
    > uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie
    > też cierpiał na tę przypadłość.
    > Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej
    > wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko
    > zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
    > Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

    Mam od roku S3 mini, korzystam aktywnie i ani razu się nie zawiesił.
    Niektóre aplikacje czasami zawieszają się (np. Targeo), ale to raczej
    nie jest wina telefonu. Jedyna dostrzeżona wada - przy dużych zmianach w
    poborze prądu, np. przy częstym korzystaniu z trybu hot spot, wariuje
    wskaźnik naładowania baterii - pokazuje zbyt szybkie rozładowanie.
    Należy wtedy rozładować telefon do końca (żeby się wyłączył) i ponownie
    naładować.

    Piotr

  • 55. Data: 2014-08-05 19:46:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 04 Aug 2014 23:35:00 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

    >CM jest stabilny jak firmowy

    Nie zawsze. I często coś nie działa dobrze, albo wcale nie działa. A
    to WiFi, a to BT, a to inna pierdoła.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 56. Data: 2014-08-05 19:52:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-05 19:46, jerzu wrote:

    > Nie zawsze. I często coś nie działa dobrze, albo wcale nie działa. A
    > to WiFi, a to BT, a to inna pierdoła.

    W SGS2 nie moge narzekac, zreszta i firmowy potrafi cos wywinac.
    Oczywiscie instaluje tylko stable.

  • 57. Data: 2014-08-05 20:35:03
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-05 18:15, jerzu pisze:

    > Boże broń :)

    Nie, żebym chciał go kupić, ale może napiszesz coś więcej, dlaczego tak?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 58. Data: 2014-08-05 20:36:35
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-05 19:23, Uncle Pete pisze:
> [...]
    > wskaźnik naładowania baterii - pokazuje zbyt szybkie rozładowanie.
    > Należy wtedy rozładować telefon do końca (żeby się wyłączył) i ponownie

    To fajnie, że chociaż niektórym działa bez zarzutu. Mnie się podobał ten
    telefon, ale przeczytałem zbyt wiele złych opinii na jego temat i miałem
    przez to zbyt wiele obaw. Zdecydowałem się już na Core.

  • 59. Data: 2014-08-06 01:21:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 05 Aug 2014 20:36:35 +0200, GAD Zombie napisał(a):
    > To fajnie, że chociaż niektórym działa bez zarzutu. Mnie się podobał ten
    > telefon, ale przeczytałem zbyt wiele złych opinii na jego temat i miałem
    > przez to zbyt wiele obaw. Zdecydowałem się już na Core.

    A swoja droga to paranoja u Samsunga. Core, Ace, S, Note - zwariowac
    mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..

    J.

  • 60. Data: 2014-08-06 08:17:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-06 01:21, J.F. pisze:

    > A swoja droga to paranoja u Samsunga. Core, Ace, S, Note - zwariowac
    > mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..

    Niczym ale łatwiej sprzedać 100 modeli niż 10

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl