  • 41. Data: 2014-08-05 12:26:06
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-05 12:16, Chris wrote:
> [...]
    -ce-fv-black-i4483599003.html

    > Instrukcja w języku obcym
    > Na telefony udzielamy 24 Miesięcznej gwarancji
    >
    > Sprowadzony i reklamacje robione przez ich firmę a potem oni to ślą
    > pewnie do GB.

    Tego wlasnie obawialbym sie. W tym wypadku wole wziac od sprzedawcy,
    ktory oferuje sprzet z PL dystrybucji dzieki czemu bede mogl oddac
    telefon do naprawy w dowolnym autoryzowanym punkcie serwisowym.

  • 42. Data: 2014-08-05 12:39:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-05 12:26, atm pisze:

    > Tego wlasnie obawialbym sie. W tym wypadku wole wziac od sprzedawcy,
    > ktory oferuje sprzet z PL dystrybucji dzieki czemu bede mogl oddac
    > telefon do naprawy w dowolnym autoryzowanym punkcie serwisowym.

    Dwa tygodnie temu sprzedałem swojego S3 (kupiony w dystrybucji PL/nie z
    sieci) który już miał półtora roku (zostało 6 miesięcy gwarancji) za 700
    zł gdzie na alledrogo super nówki z 24m gwarancji ale z GB chodzą po 550
    zł. Więc jak widać dystrybucja PL ma znaczenie bo tylko taka jest
    honorowana w serwisie PL.

    Tak samo sprawdził bym te sklepy z ceneo/googla czy to co oferują jest z
    dystrybucji PL i czy są to nówki a nie GB albo z abonamentów.

    Jako ciekawostka ceny NETTO w dystrybucji PL:

    SAMSUNG I8190 GALAXY SIII MINI - 553,46 PLN
    SAMSUNG GALAXY S DUOZ S7562 4GB - 427,30 PLN
    NOKIA LUMIA 520 - 405,00 PLN
    LG L65 (D280n) - 389,00 PLN
    LG L90 (D405n) - 675,00 PLN
    HTC DESIRE 310 - 470,75 PLN
    SONY XPERIA E1 Dual Sim D2105 - 469,00 PLN
    SONY XPERIA L C2105 - 570,00 PLN

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 43. Data: 2014-08-05 13:21:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Sprzedawcy z Allegro mnie nie interesują. Każdy ma garść nieciekawych
    > komentarzy, które skutecznie zniechęcają. Z pewnością pójdę do sklepu i
    > wolę dopłacić za spokój przy ew. wymianie/naprawie niż mieć tanio i
    > niepewnie.

    Ale to wolisz iść do sklepu, gdzie nie możesz przeczytać komentarzy bo nie
    ma takiego systemu ?

  • 44. Data: 2014-08-05 13:27:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > Tego wlasnie obawialbym sie. W tym wypadku wole wziac od sprzedawcy, ktory
    > oferuje sprzet z PL dystrybucji dzieki czemu bede mogl oddac telefon do
    > naprawy w dowolnym autoryzowanym punkcie serwisowym.

    ... jest faktem, że kiedyś chyba chciałem kupić telefon od jakiejś firmy z
    Olkusza i okazało się, że może i oferuje go polska firma, ale sprowadza z GB
    niby i trzeba czekać długo bo nie ma go na stanie. To takie kupowanie
    faktycznie wątpliwe jest. A kupiłem w jakimś komisie z polskiej dystrybucji
    po bardzo atrakcyjnej cenie HTC 8x (WP8). Tylko na okazję jednak chwilę
    trzeba się poczaić.

  • 45. Data: 2014-08-05 13:38:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-05 13:27, John Kołalsky wrote:

> [...]
    > polskiej dystrybucji po bardzo atrakcyjnej cenie HTC 8x (WP8). Tylko na
    > okazję jednak chwilę trzeba się poczaić.

    To prawda, trzeba byc czujnym w tej kwestii. Mam takie "szczescie", ze
    kazdy moj smartfon byl juz w serwisie z powodu mniejszych lub wiekszych
    problemow. Posiadajac dowod zakupu i podbita gwarancje nie bylo zadnych
    klopotow.
    Jakis czas temu czytalem, ze faktura/marza tez moze byc mina, nawet
    jesli telefon jest z PL dystrybucji. Producenci chca w ten sposob
    uniknac sztucznego wydluzania okresu gwarancyjnego.

  • 46. Data: 2014-08-05 13:43:38
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-05 13:21, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Ale to wolisz iść do sklepu, gdzie nie możesz przeczytać komentarzy bo
    > nie ma takiego systemu ?

    Wolę iść do normalnego sklepu (nie mówię o punktach sprzedaży
    komórek/komisach prowadzonych zwykle przez szerokich karków), gdzie
    obejrzę telefon przed zakupem, sprawdzę go, dostanę normalną gwarancję itd.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 47. Data: 2014-08-05 13:50:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-05 13:43, GAD Zombie wrote:

    > Wolę iść do normalnego sklepu (nie mówię o punktach sprzedaży
    > komórek/komisach prowadzonych zwykle przez szerokich karków), gdzie
    > obejrzę telefon przed zakupem, sprawdzę go, dostanę normalną gwarancję itd.

    Nie jest tak zle :]
    W sieci/ na Allegro spokojnie znajdziesz sklepy, ktore mozesz
    zweryfikowac wlasnie poprzez komentarze; normalna jest tez rzecza, ze
    przy 1k/10k znajdzie sie kilka negatywow. Towar mozesz pomacac w MM a
    przy zakupie w sieci masz 10 dni na zwrot.

  • 48. Data: 2014-08-05 13:58:50
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-04 14:12, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
    > telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym
    > uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie
    > też cierpiał na tę przypadłość.
    > Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej
    > wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko
    > zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
    > Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

    Panowie, chyba wybrałem. Mam nadzieję, że wybór okaże się słuszny.
    Samsung Galaxy Core I8260

    Np tu https://www.youtube.com/watch?v=71jmYiM4uAs
    jest całkiem pozytywnie omówiony. Oczywiście nie oceniam samej recenzji,
    bo szału nie ma. W sieci piszą o nim znacznie lepiej niż o S3 mini. Nikt
    nie narzeka na częste zawieszanie się.

    Dzięki wszystkim za pomoc i cierpliwość :).

  • 49. Data: 2014-08-05 14:03:59
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-05 13:50, atm pisze:

> [...]
    > przy 1k/10k znajdzie sie kilka negatywow. Towar mozesz pomacac w MM a
    > przy zakupie w sieci masz 10 dni na zwrot.

    Sporo kupuję na Allegro, ale nie takich rzeczy. Tu liczy się też łatwość
    oddania na gwarancji i brak z tym problemów.

    Żona kiedyś kupiła któregoś SE, chyba K850i. Telefon słaby, sypał się
    zdrowo i w serwisie był 2 czy 3 razy. Kupiła na Allegro od gościa, który
    miał raczej dobre opinie. Faktem jest, że serwis gwarancyjny zapewnił,
    ale każda naprawa to było odsyłanie telefonu na własny koszt, dłuższy
    czas oczekiwania i przez to więcej zmartwień. W przypadku telefonu to
    dość znaczące, bo jak człowiek już go używa i nagle ma oddać do serwisu
    na 3 tygodnie, to nie jest łatwo.

  • 50. Data: 2014-08-05 14:04:08
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > nie narzeka na częste zawieszanie się.
    >
    > Dzięki wszystkim za pomoc i cierpliwość :).

    Fajniejsza wielkosc ekranu w Core; 4.3" to dobry kompromis miedzy
    wielkoscia urzadenia a wialkoscia ekranu. Powodzenia :]