  • 31. Data: 2014-08-04 23:35:00
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-04 21:31, GAD Zombie wrote:

    > Co to oznacza? Bo nie za bardzo rozumiem. W sensie, że nie można
    > zupgradować potem systemu, czy nie można wrzucić innego niż ten domyślny
    > od producenta?

    W przypadku flagowcow kucharze custom romow chetnie je biora na warsztat
    i tworza nowe romy, natomiast wszystkie te mini i tym podobne nie ciesza
    sie zbyt duza popularnoscia. Czasami jednak dobrze jest miec mozliwosc
    zaktualizowania telefonu w ten sposob. CM jest stabilny jak firmowy,
    wyczyszczony z tych wszystkich FB, dodano tez sporo malych ale
    przydatnych ficzerow.
    Kupujac wszelkie mini mozesz oczywiscie zaktualizowac oficjalny system
    ale...producenci szybko o tego typu telefonach zapominaja i moze sie
    okazac, ze nie bedzie nawet jednej aktualizacji w najgorszym wypadku.
    Poza tym jesli sie zdecydujesz na dosc stary telefon jakim jest S3 mini
    nie liczylbym na prezenty od Samsunga ;]

  • 32. Data: 2014-08-05 00:11:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Aug 2014 23:35:00 +0200, atm napisał(a):
> [...]
    > Poza tym jesli sie zdecydujesz na dosc stary telefon jakim jest S3 mini
    > nie liczylbym na prezenty od Samsunga ;]

    Mowisz ze Nokia lepsza ?
    Czy tamto to byl zart ?

    J.

  • 33. Data: 2014-08-05 00:13:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-05 00:11, J.F. wrote:

    > Mowisz ze Nokia lepsza ?
    > Czy tamto to byl zart ?
    >
    > J.

    Zart niekoniecznie, Nokia inna.

  • 34. Data: 2014-08-05 01:09:50
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-04 20:07, GAD Zombie pisze:

    > Patrzyłem na tego Moto G, ale jest droższy, nie ma wejścia na kartę
    > (dziwne), a aparat też nie poraża jakością, z tego co
    > widziałem/czytałem, więc zrezygnowałem.

    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=5033&idPhone2=5831&idPhone3=4238

    jezeli chodzi o aparat do moto G ma IMO taka samą jakość jak SG3 mini.
    Moto jak widać bardziej filtruje zanieczyszczenia. Dla jednych to wada
    dla drugich zaleta.
    Poza tym wydajnoscia Moto G bije SG3 mini o długość.
    Jak masz wziąc samsunga to juz lepiej wziac Motkę. Tzreba przezyć brak
    slotu na kartę ,ale czy ktos wykorzystał te 16GB?
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5033&i
    dPhone2=5831

    --
    @foe_pl

  • 35. Data: 2014-08-05 01:17:30
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-04 20:58, GAD Zombie pisze:

    > No, chyba koło tego się kręcę i dalej nie wykręcę, ale to dobrze. Coś
    > powoli wybieram.

    to moze sony xperia L? 650 zł.

    --
    @foe_pl

  • 36. Data: 2014-08-05 10:12:44
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-05 01:17, the_foe pisze:

    > to moze sony xperia L? 650 zł.

    Czytałem sporo niepochlebnych opinii na jego temat, więc jakoś w ogóle
    nie patrzę na te Xperie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 37. Data: 2014-08-05 11:32:36
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-05 01:09, the_foe pisze:

> [...]
    > Jak masz wziąc samsunga to juz lepiej wziac Motkę. Tzreba przezyć brak
    > slotu na kartę ,ale czy ktos wykorzystał te 16GB?

    Tylko cenowo wychodzi drożej. Patrzyłem na wersję 8GB, nie 16. I ta 8 GB
    kosztuje ok. 670PLN, a 16GB za prawie 800PLN. SGS3 mini jest za 600PLN.

    W zasadzie gdyby było taniej, to bym brał tę opcję pod uwagę, ale to
    jednak trochę przekracza mój budżet. Nie chciałbym przekraczać ceny 600
    PLN, bo i tak początkowo chciałem dać ok. 450 ;). A tu nagle 800, to
    prawie 2x więcej.

  • 38. Data: 2014-08-05 11:37:16
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-04 22:00, ToMasz pisze:

> [...]
    > mało pamięci na "dysku" albo wczytanie mapy wywala telefon albo ubija
    > wszystko inne, i najszybsze wyjście z mapy to reset. Gdzieś tam się wifi
    > rozłączało po 1 minuce bezczynności... cały czas mowa o telefonach
    > samsunga i podobnych, a nie z ebaya. Trudno mi to opisać, ale jak tylko
    > telefonujesz, nic nie instalujesz, to będzie na 99% ok. jak zaczniesz
    > coś sam grzebać, czegoś wymagać od urządzenia - nie telfonu - mogą
    > zacząć się kłopoty. np w xperii, aby ją nakłonić do normalnej pracy,
    > trzeba było podzielić kartę SD na 2 partycje i jedną z partycji

    Przyznam, że solidnie zniechęcasz do zakupu takiego telefonu :).

    > cena! znacznie tańszy niż Ty znalazłeś

    No tak. Ale ta cena znacznie przekroczyła przewidziane na to pieniądze,
    a poza tym jest biały :).

  • 39. Data: 2014-08-05 11:45:56
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-04 21:47, ToMasz pisze:
    > to też nie byle jaki telefon, w każdym razie lepszy niż s3mini
    > http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l9_ii-5650.php
    > jest rekordowo mały jak na taki duży ekran!

    Patrzyłem na niego. Cena zbyt wysoka i trochę za duży.

    > firma z olkusza vat23%, czyli jest normalna gwarancja
    > [...]

    Sprzedawcy z Allegro mnie nie interesują. Każdy ma garść nieciekawych
    komentarzy, które skutecznie zniechęcają. Z pewnością pójdę do sklepu i
    wolę dopłacić za spokój przy ew. wymianie/naprawie niż mieć tanio i
    niepewnie.

    > Rzuć przyjaznym okiem na innych dużych producentów

    Rzucam. Przejrzałem ze 3 modele LG, ze 3 Motorole, kilka Samsungów i
    Nokie. Wiem, że HTC był kiedyś chwalony, ale nie wiem jakie modele z tej
    półki cenowej (~600 PLN) są warte uwagi. Jakie jeszcze marki i modele
    byłyby godne polecenia?

    O Samsung Galaxy Core na razie nikt się tu nie wypowiedział. Pewnie nikt
    z Was nie ma takiego. W sieci raczej ma dobre opinie i zastanawiam się,
    czy nie wypada lepiej niż S3 mini, mimo zbliżonej ceny. To prawie to
    samo, ale nie widzę tylu narzekań na zawieszanie się go bez powodu.

  • 40. Data: 2014-08-05 12:16:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > jest rekordowo mały jak na taki duży ekran!
    >

    > firma z olkusza vat23%, czyli jest normalna gwarancja
    -ce-fv-black-i4483599003.html

    Instrukcja w języku obcym
    Na telefony udzielamy 24 Miesięcznej gwarancji

    Sprowadzony i reklamacje robione przez ich firmę a potem oni to ślą
    pewnie do GB.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl