  • 11. Data: 2014-08-04 19:43:01
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: atm <...@v...pl>

    > Zaszalej i kup Nokie N8 w swietnej obecnie cenie.
    > Bedziesz mial jeden z najlepszych aparatow w telefonach kom. i
    > niejednokrotnie lepszy niz kompaktach. Solidne, estetyczne wykonanie.
    > Maly rozmiar (niestety jeszcze mniejszy ekran: 3.5"), swietny ekran,
    > calkiem niezle widoczny w sloncu, patenty znane z Nokii itd.
    > Oczywiscie w zestawie dostaniesz martwy system i w tym momencie trzeba
    > sie zastanowic w ktora strone pojsc:
    > http://allegro.pl/nokia-n8-symbian-amoled-gwarancja-
    wyprzedaz-20-i4459982279.html

    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3252&idPhone2=5033&idPhone3=5322

  • 12. Data: 2014-08-04 20:07:30
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 18:45, ToMasz pisze:
    > nie chciałem uczestniczyć w ostatnim wątku, żeby nie być posądzony o
    > stronniczość, ale darzę Cię szacunkiem więc nie mogę powstrzymać się od

    A skąd stronniczość? Masz któryś z tych telefonów? Mnie wystarczy, że
    każdy wypowie swoje zdanie, a ja już wyciągam własne wnioski.

    > dorzucenia moich 3 groszy. każdy telefon kóry kupisz, będzie za słaby,
    > za mały, za wolny, marnie łapał fixa itp. tak będzie do momentu dotarcia
    > do pewnej granicy. granicą wyświetlacza jest.. czy ja wiem, jakieś 1200
    > punktów w poziomie (dla sokolich oczu), granicą szybkiego fixa -
    > agps+glonass, szybkości.... niema granicy szybkości. można powiedzieć że
    > komfort odczuwa się przy 20 tyś punktów w anturu (pi razy oko)

    Dzięki. Myślę, że nie jest aż tak źle, ponieważ ja nie oczekuję, że
    telefon zastąpi komputer i nie potrzebuję pod maską 8 rdzeni i 64GB RAMu
    ;). Chcę, by dało się na tym instalować nowe aplikacje, a nie tylko
    takie sprzed 5 lat i żeby one działały względnie normalnie. Nie będę na
    tym odpalał nowych super gier 3D, bo nie do tego służy telefon. GPS nie
    potrzebuję, Full HD nie potrzebuję. Stąd celuję w tańsze modele, ale nie
    chcę, żeby miały jakieś istotne wady, które wymieniałem.

    > Wspominałeś o zwiechach czy resetach. niestety sl-ka tak juz miała że
    > ledwo żyła po paru upadkach. Teraz jest podobnie. jak telefon walnie o

    Oj, SL45i taki był od zakupu, nigdy mi nie upadł. W serwisie
    stwierdzili, że nic mu nie dolega. Tak po prostu miał.

    > glebę, zaleje się lekko, to mu się przerwy robią, i losowo traci
    > przewodnictwo. na stole będzie dobrze, ale zmiana temperatury,
    > wilgotności, jakiś nacisk, będzie skutkował błędami a niektóre z nich
    > zwiechami. Stąd radzę kupowac nówki, prawie nówki, albo od
    > odpowiedzialnych znajomych.

    Patrzę tylko i wyłącznie po sklepach. Nie kupię używanego nigdy, bo nie
    mam do tego zaufania. Nie kupię też od podejrzanego sprzedawcy z
    Allegro, ani nie pakuję się już w abonamenty. Szukam tylko w normalnych
    sklepach.

    > Czy masz działalność gospodarczą? Może ktoś z rodziny ma i może kupić na
    > faktrurę? W takim przypadku możesz odliczyć VAT (odrazu) a netto wpisać
    > w koszty. S3 można było kupić (teraz niewidzę) za 799zł czyli 649zł

    Nie mam działalności, ale ceneo pokazuje ceny rzędu 900-1000 PLN, a nie
    tyle, ile podajesz. S3 mini kosztuje 599 w wielu sklepach teraz, więc
    znacznie mniej, choć i tak więcej niż Lumia 520.

    > netto - czy niedałbyś rady tyle dozbierać? Może poczekaj miesiąc i kup
    > pełną s3? Zdeczko szybszy jest S4mini, ale on chyba lepiej trzyma cene.
    > Tańsza powinna być s2ka, która o dziwo daje radę, ale ja bym radził coś

    Chciałem S2, bo ktoś już tu mi go polecił, ale po pierwsze nowego już
    nie bardzo da się znaleźć w sklepach. Na Allegro bywa, ale tam zakupy
    mnie nie kuszą z uwagi na podejrzanych sprzedawców. Ceny i tak są wyższe
    od S3 mini.

    > szybszego. Może warto poczekać aż stanieją? Może jakiś lG2? xperia,

    Warto czekać, ale tak czekać to można w nieskończoność, bo ciągle
    pojawiają się nowe modele, a stare wypadają z rynku. A mnie trochę
    sytuacja przyciska, bo mój obecny SE ma już z 6 lat i powoli odmawia
    współpracy :)

    > albo motoG? jeśli jednak naprawdę ani trochę niemasz kasy, to sciągnij

    Patrzyłem na tego Moto G, ale jest droższy, nie ma wejścia na kartę
    (dziwne), a aparat też nie poraża jakością, z tego co
    widziałem/czytałem, więc zrezygnowałem.

    > sobie telefon z ebaya. jest taki model star w450 i jego wszelkie
    > wariacje (landvo L900) Kosztuje 90 usd plus ewentualny vat jak się
    > przyczepi celnik. ten telefon "wyciąga" prawie tyle punktów co s3, ale
    > aparat foto ma zaćmę, a gps zamiast glonassu ma różdżkę

    Hehe, a nie, dzięki ;). Nie chcę tego typu telefonów z firmy, której
    nazwa nic nie mówi, a do tego w razie potrzeby oddania na gwarancji, nie
    wiadomo gdzie go oddać, bo przyszedł z zagranicy. Uparłem się na zakup w
    Polsce. Chcę normalną gwarancję.
    Oglądałem różne już modele z tej półki, nawet przejrzałem jakieś LG, czy
    Acer, ale w sumie z tych, które mnie zainteresowały to Lumia 520, SGS3
    mini, SGS2 (trudnodostępny)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 13. Data: 2014-08-04 20:09:22
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 20:07, GAD Zombie pisze:

    > Nie mam działalności, ale ceneo pokazuje ceny rzędu 900-1000 PLN, a nie
    > tyle, ile podajesz. S3 mini kosztuje 599 w wielu sklepach teraz, więc
    > znacznie mniej, choć i tak więcej niż Lumia 520.

    Aha, jeszcze jedna kwestia. Ten pełny S3 jest trochę za duży. To ma być
    telefon i być poręczny, do schowania w kieszeni. Nie chcę dachówki :)

  • 14. Data: 2014-08-04 20:13:48
    Od: atm <...@v...pl>

    > Oglądałem różne już modele z tej półki, nawet przejrzałem jakieś LG, czy
    > Acer, ale w sumie z tych, które mnie zainteresowały to Lumia 520, SGS3
    > mini, SGS2 (trudnodostępny)

    Dorzuc do listy jeszcze SGS2 Plus:
    http://allegro.pl/samsung-i9105p-galaxy-s-ii-plus-12
    7373?buyNew=1&order=p&string=s2+plus&bmatch=seng-v6-
    p-2-e-0718&counters=1
    Chyba troche szybszy od SGS2 i obsluguje Glonass, wada jest chyba brak
    wsparcia Cyanogenmod, musialbys sprawdzic jesli zainteresuje Cie ten model.

  • 15. Data: 2014-08-04 20:18:49
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 19:43, atm pisze:

> [...]

    Propozycja ciekawa, nie patrzyłem na ten telefon nawet. Tylko ten
    Symbian mnie odstrasza. Wolałbym coś z przyszłością, a nie coś, co się
    już kończy :).

    wyprzedaz-20-i4459982279.html

    No, ten sprzedawca to nie ma najlepszej reputacji ;)

    > http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3252&idPhone2=5033&idPhone3=5322

    O, i tu fajnie widać porównanie zdjęć z SGS3 mini i Lumii 520, gdzie
    widać, że zdjęcie z SGS3 jest lepszej jakości od Lumii. Co smutne, ta
    super Nokia N8 nie zrobiła jakoś wyjątkowo pięknego tego zdjęcia. Może
    nie ma tych artefaktów obecnych na programowo poprawianych zdjęciach z
    telefonów z marnym aparatem, ale zdjęcie wydaje się mało ostre i 12 Mpix
    mu nie pomaga.
    Szczerze mówiąc wygląda, jakby ktoś po prostu powiększył z resamplingiem
    zdjęcie z SGS3 mini.
    I to by mnie też przekonywało do tego telefonu.

    Jeszcze tylko jakby ktoś mi mógł potwierdzić, jak to jest z tym jego
    rzekomym zawieszaniem, to by mi pomogło podjąć decyzję.

    Wielkie dzięki, chłopaki :).

  • 16. Data: 2014-08-04 20:35:37
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 20:13, atm pisze:

> [...]
    > wsparcia Cyanogenmod, musialbys sprawdzic jesli zainteresuje Cie ten model.

    Pewnie lepszy, ale cena znowu w górę. Na Allegro nie patrzę, ale w
    sklepach widzę ok. 750PLN. To kolejny krok cenowy w górę, a zacząłem od
    Lumii za ~440PLN :). Niestety za drogo.

  • 17. Data: 2014-08-04 20:40:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-04 20:35, GAD Zombie wrote:

> [...]
    >
    > Pewnie lepszy, ale cena znowu w górę. Na Allegro nie patrzę, ale w
    > sklepach widzę ok. 750PLN. To kolejny krok cenowy w górę, a zacząłem od

    Hehe, bedziesz mial zgryz. Moze faktycznie poza Lumia 520 ten S3 mini to
    najlepsza opcja z najgorszych (w sensie taniego Androida).

  • 18. Data: 2014-08-04 20:53:25
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Mon, 04 Aug 2014 19:34:04 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > ;)

    > I oboje sobie chwalą oba te telefony?

    Dziecko ma od niedawna i sie nim cieszy, z kolei żonie już sie moralnie
    zużył, znudził, podrapał i porysował wiec ich aktualne opinie sa siłą żeczy
    dość niemiarodajne :)

    > Oglądałem przykładowe zdjęcia z obu aparatów na stronie
    > http://www.mgsm.pl i wyglądało na to, że z s3mini zdjęcia są nieco
    > lepszej jakości. Poza tym totalny brak lampy błyskowej w Lumii trochę
    > mnie zniechęca, chociaż żona w swoim ma lampę ledową i efekty z niej są
    > marne, więc i tak szału nie ma.

    > Mógłbyś spytać żonę, czy jej się ten telefon zawiesza?

    mówi ze owszem. Czy często - nie wie - czasami :)
    Ale najbardziej irytuje w takiej sytuacji ze rozmawia z kimś i jest kolejne
    połączenie przychodzące - wówczas się potrafi zawieśić. Kiedyś tak nie było
    teraz tak sie zrobiło.

    > Ja też nie będę
    > raczej miał multum aplikacji, bo nie jestem aż takim gadżeciarzem.
    > Raczej od czasu do czasu gierka w kiblu, pogodynka, budzik i głównie
    > fotografie od czasu do czasu,

    Do fotografii to IMO oba sa średnie...

    Ja kiedyś miałem lumie 620 i fotografie były takie se, choć w odpowiednich
    warunkach przy dobrym świetle dało rade osiągać dobre całkiem rezultaty.

    Teraz mam 930 i powiedzmy ze nawet w trudniejszych warunkach (duzy kontrast
    sceny, kadr pod światło,wieksza dynamika) da rade coś z tego sensownego
    wyciągnać.
    Szału jeszcze nie ma, do zaawansowanych kompaktów podejścia nie ma ale jako
    coś podręcznego już sie nadaje.

  • 19. Data: 2014-08-04 20:55:04
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 14:12, GAD Zombie pisze:
> [...]
    > opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
    > telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym
    > uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie
    > też cierpiał na tę przypadłość.
    > Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej
    > wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko
    > zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
    > Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

    Rzucił mi się jeszcze w oczy Samsung Galaxy Core. Ma zbliżone parametry
    do S3 mini. W zasadzie to chyba niespecjalnie się od siebie różnią. W
    cenie też.

  • 20. Data: 2014-08-04 20:58:08
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-04 20:40, atm pisze:
    > Hehe, bedziesz mial zgryz. Moze faktycznie poza Lumia 520 ten S3 mini to
    > najlepsza opcja z najgorszych (w sensie taniego Androida).

    No, chyba koło tego się kręcę i dalej nie wykręcę, ale to dobrze. Coś
    powoli wybieram.