  • Data: 2014-08-04 21:31:17
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzucił mi się jeszcze w oczy Samsung Galaxy Core. Ma zbliżone parametry
    > do S3 mini. W zasadzie to chyba niespecjalnie się od siebie różnią. W
    > cenie też.

    obawiam się, że "pełne wersje" dadzą radę, ale s3 mini i wszelkie core i
    inne - już nie. Nie miałem nigdy wersji mini, ale mam znajomego który
    twierdzi ze w zasadzie nie potrzebuje wypasionego telefonu, więc jego
    mini wersje odwdzięczają mu się niskim komfortem.
    Popatrz na recenzje na youtube, ten test antutu jest wmiarę, tak w
    przybliżeniu miarodajny.
    najtańszy jaki znalazłem:

    http://www.standardgsm.com/product-pol-8879-Samsung-
    Galaxy-SII-i9100.html#nclid=16f5b7a17feed39c55a9a4bf
    8f684105

    O poczekaniu mówiłem w tym sensie, że raz na miesiąc wypada jakaś
    promocja i wtedy telefon jest 99zł tańszy :)
    Ja tak czekałem na s4 mini, aż trafił się s3 za 100zł taniej

    ToMasz