  • Data: 2014-08-05 01:09:50
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-04 20:07, GAD Zombie pisze:

    > Patrzyłem na tego Moto G, ale jest droższy, nie ma wejścia na kartę
    > (dziwne), a aparat też nie poraża jakością, z tego co
    > widziałem/czytałem, więc zrezygnowałem.

    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=5033&idPhone2=5831&idPhone3=4238

    jezeli chodzi o aparat do moto G ma IMO taka samą jakość jak SG3 mini.
    Moto jak widać bardziej filtruje zanieczyszczenia. Dla jednych to wada
    dla drugich zaleta.
    Poza tym wydajnoscia Moto G bije SG3 mini o długość.
    Jak masz wziąc samsunga to juz lepiej wziac Motkę. Tzreba przezyć brak
    slotu na kartę ,ale czy ktos wykorzystał te 16GB?
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5033&i
    dPhone2=5831

    --
    @foe_pl