eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynkiRe: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
  • Data: 2014-04-27 22:59:27
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Budzik -- nie rób wiochy. ;) Przywróć mi dobry słuch,
    > skoro przyznałem, że są tam (w poście Animki) dziwne
    > dodatkowe znaki. :)

    :)
    Wspołczuje choroby ale to niestety jescze nie ten stopien megalomani zebym
    leczył. I to na odległośc!

    > Jeśli natychmiast nie przywrócisz mi dobrego słuchu -- wprowadzę
    > sankcje! Oto pierwsza z nich: Na tablecie też nie widać tych
    > znaczków. Używam na tablecie tego programu:
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
    aohong.newsgroup
    > &hl=pl NewsGroup Reader
    >
    > a na PeCecie OE pod WXP.
    >
    > Kolejną sankcją może być inny czytnik, pod którym tez nie widać nic
    > niepokojącego!

    Starych drzew się nie przesadza...
    Działam na zestawie hasmter-sygnaturkowiec-mproxy-xnews i juz sie raczej na
    nic innego nie przesiąde... :)

    Musze tylko pamietac, ze te myslniki to tylko jakis błąd - na szczescie
    sporadyczny.