eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynkiRe: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
  • Data: 2014-04-27 22:59:28
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Żadne. :)

    No juz w inym poscie ustaliłem że jest jakich chochlik bo u mnie cały teskt
    jest pełen myslników.
    Ale ktos potwierdził, ze u niego jest tak samo wiec to nie zwidy... :)

    > Jej tekst jest [wyjątkowo -- podejrzane!!!] poprawny.

    Bo to chyba nie jeje tekst tylko wklejka...

    > Ten, kto mnie wyzywa od Troli itp. Szkoda mi czasu na
    > szukanie, ale gdyby ktoś mi stosownie zapłacił :) za
    > szukanie, znalazłbym mrowie postów, w których jestem
    > obrażany. Jednym z obrażających mnie był Kawecki, ale
    > akurat ten wykazał się głupotą zdumiewającą, przez co
    > trudno mieć pretensję do niego. Można natomiast mieć
    > pretensję do tych, którzy go bronili -- do M$ choćby.

    Ale co mnie to interesuje ze inni cię obrazają?
    Od glabów wyjechałes do mnie...

    > Ty zaś znajdź od wczoraj choćby jeden post, w którym
    > kogoś obraziłem. Dlaczego od wczoraj? Bo dzisiejszej
    > nocy niemal ogłuchłem na lewe ucho. Mam nadzieję, że
    > to ucho wróci choćby do wczorajszego stanu. Na razie
    > jest tak, jakby w tym uchu utkwił stoper. Oczywiście
    > sprawdziłem -- oba stopery wydobyte z obu moich uszu
    > są kompletne.

    Czy to sa przeprosiny?

    > Mogę odpowiadać tak, jak uznaję za stosowne.
    > Ty (i inni także) zaś możesz (mogą) nie czytać
    > tego, co ja piszę. :)
    >

    > Odpowiadam tak, aby nie mnożyć niepotrzebnie postów.
    > Post zawiera nagłówki. Jeśli post liczy sobie 5 kB,
    > dodatkowe linie nagłówkowe niewiele ,,kosztują'', ale
    > dodanie tych kilku linii do kilku linii treści postu
    > jest marnotrawieniem miejsca.

    Witamy w 95 roku.
    Dzis nie ma to zadnego znaczenia. Zwłaszcza ze ruch na newsach coraz
    mniejszy.
    Natomiast utrudna prowadzenie dyskusji, watkowanie etc.
    Prosze, zparzestań :)