eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynkiRe: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
  • Data: 2014-04-28 11:00:24
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Wg Ciebie brak Ci zasług? ;)

    A według Ciebie?
    Bo to było Twoje określenie.
    Chętnie się dowiem...

    > Nie znam języków obcych, a to chyba poza Polską było. ;)

    Improwizuj...

    > Podwajanie kilobajtów czy megabajtów ma jednaki przebieg.

    Ale obecnie wpływ na komfort uzytkowania ma znikomy.
    A przeciez o to chodzi a nie o to, zeby wykazać ze cos jest lepsze w
    teoretycznych warunkach...

    > Nie -- moja odpowiedź nie przewidywała kontynuacji tej części dyskusji.

    Aha.
    To może jakies forum, zrob się adminem, odpisuj i zamykaj topic?