  • 11. Data: 2010-09-19 21:37:57
    Temat: Re: Samsung Galaxy S
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2010-09-19 20:15, pw pisze:
    /.../

    > a to nie ma programow do skalowania map?

    Zrobiłem kilka atlasów na podstawie map papierowych bo miałem taki
    kaprys. A teraz pomyśl o kimś, kto potrzebuje mapę topo ale nie chce się
    p...ć w samodzielne generowanie atlasu - kupuje mapę od Compassu a tam
    zonk - jedna mapa. Dlatego pomimo kilku zalet, na Symbianie bardziej mi
    leżał SmartCommGPS (już nie rozwijany), na WM/WCE OZIExplorer, na
    Androida Orux Maps.

    ALex

  • 12. Data: 2010-09-20 05:18:19
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/19/2010 11:37 PM, "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" wrote:
    > na Androida Orux Maps

    czy wspolpracuje z tymi samymi mapami co trekbuddy?

  • 13. Data: 2010-09-20 06:52:44
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2010-09-20 07:18, pw pisze:

    > czy wspolpracuje z tymi samymi mapami co trekbuddy?

    Powinien - co prawda generowałem do niego mapy na podstawie map z
    OziExplorera, ale struktura (plik z kalibracją + katalog set) wydaje się
    identyczny. Jedyna zmiana to to, że pliki wewnątrz set nie mają jawnych
    rozszerzeń (png/jpg) by nie pokazywać sie w galerii.
    Sprawdzę w domu.

    ALex

  • 14. Data: 2010-09-20 07:24:41
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 16:47:01 +0200, grafi napisał(a):

    > u mnie roznica w abo jest mniejsza. Wave odpadl, po krotkiej zabawie
    > tymi dwoma i phonem 4.

    Piszę o cenach samych telefonów bez abonamentu. Mniej więcej 1200/1800 A
    czemu Wave odpadł? Z tego co czytałem testy, to jest lepiej wykonany, a
    różnice to mniejszy ekran i inny system.

    --
    marcin

  • 15. Data: 2010-09-20 14:59:48
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-19 16:04, zly wrote:

    > Nawet jak się ma do wyboru Wave 500zł taniej? Pytam bez ironii i oczekuję
    > nieco bardziej rozbudowanej odp ;)

    Wiesz... ja nawet nie wiem. Myślę jednak, że pytanie zadane na wstępie
    jest jak pytanie kolegów w knajpie, czy Twoja dziewczyna jest dobra w
    łóżku (i to też bez złośliwości, acz ironicznie)...

    TG

  • 16. Data: 2010-09-21 05:17:31
    Od: grafi <g...@p...onet.pl>

    zly wrote:
> [...]

    > czemu Wave odpadł? Z tego co czytałem testy, to jest lepiej wykonany, a
    > różnice to mniejszy ekran i inny system.

    SGS rozmiarowo do mojej dloni jest jeszcze akceptowalny, szczegolnie, ze
    sie dobrze trzyma. No i system. Na razie ciezko rokowac co bedzie z
    bada. Android rozwija sie az milo. Moze i na bade przyjdzie pora.

    graf