    From: "news" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Samokrytyka - ale nie moja
    Date: Tue, 5 May 2009 19:42:13 +0200

    > 1. Sygnalizujesz wjazd miedzy pojazdy,

    To ciekawe, jak???

    > 2. Jak nie mam miejsca, to nie jade. Jak jade, to znaczy, ze miejsce jest.

    Ale czy to jest bezpieczna odleglosc?
    Idac tym tropem, moge powiedziec ze jak ci wyjade na czolowe i ty mi
    ustapisz to znaczy ze moge jechac - bzdura!
    I czy masz gdzie zakonczyc manewr? czyli na swoim pasie ruchu najbardziej z
    prawej strony jak to mozliwe?

    > 3. Mozna przejechac nie wjezdzajac na ta linie.
    Owszem jezli masz zachowana bezpieczna odleglosc, nie przeszkadzasz innym
    uczstnikom ruchu, upewniles sie ze masz miejsce na wykonanie maewru (czyli
    rowniez na zakonczenie go!)