  • Data: 2009-05-05 17:51:02
    Temat: Re: Samokrytyka - ale nie moja
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news pisze:

    > 1. masz sygnalizowac manewr

    manewr? ja pierdziele. możesz mi to podkreślić? ZAMIAR, człowieku!
    zamiar się sygnalizuje, a nie manewr. po chuj mi Twoja sygnalizacja jak
    już wykonujesz manewr?

    > 2. masz sie upewnic ze masz na niego miejsce - a nie masz jak auta stoja w
    > korku bo nie masz sie gdzie zatrzymac

    jak to nie ma sie gdzie zatrzymac? jak wjechałem miedzy auta i nie
    urwałem im lusterek, to zachowałem bezpieczną odległość i zatrzymałem
    się zgodnie z przepisami. jak jest za wąsko to nie wjade. tego nie
    rozumiesz? nie wsadze motocykla w przestrzen, gdzie auta stykaja sie
    lustrami. to ta fizyka, wiesz? a jak wykonasz ruch i mnie tracisz, to
    popelniles wykroczenie. to Ty autem masz zachować 1m ode mnie.
    zapamietaj to dobrze, bo ja nie mam ograniczenia bezpiecznej odległosci
    od Ciebie.

    > 3. nie wolno ci najezdzac na ciagla linie przed skrzuzowaniem

    o, i masz. a nie przed skrzyżowaniem można? a kto mowi o najeżdżaniu
    ciagłej?

    > a zreszta czytaj ze zrozumieniem

    hipokryta. pokazujesz przepisy, których nie rozumiesz, lub nie
    przeczytałeś. skończ pierdolić, tylko poczytaj sam co wkleiłeś.

    > nie sadze zebys byl az tak dobry zeby w 3 minuty to przestudiowac i
    > zastanowic sie.

    ja pierdole. oddaj PJ, proszę Cie. nie dość, że nie znasz przepisów, to
    jeszcze interpretacje tego co myślisz, że wiesz, robisz w powyżej 3 min.
    jesteś niebezpieczny. trzeba Cie zgłosić do Darka Mroza, niech zrobi
    polowanie. stwarzasz zagrożenie dla innych uczestników ruchu.

    --
    - gildor
    9'99