    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Samodzielne czyszczenie matrycy.
    Date: Mon, 24 Aug 2009 11:21:35 +0200

    dominik pisze:

    > No fajnie, ale czy użyjesz odkurzacza czy sprężonego powietrza to efekt
    > jest taki sam - wsadzasz w aparat coś, co najprawdopodobniej popsuje
    > delikatne jego elementy.

    Różnica jest jednak taka, że ten mini "odkurzacz" ssie bardzo delikatnie,
    bo mocniej nie potrafi. Natomiast np. gruszką możesz dmuchnąć tak mocno,
    jak tylko zdołasz. W dodatku dmucha się nie wiadomo czym. Można więc
    z powodzeniem bronić tezy, że to właśnie gruszka stanowi większe ryzyko
    dla owych "delikatnych elementów". Co nie znaczy że ja bym nie wybrał
    gruszki właśnie ze względu na to że dmucham nią tak, jak chcę...