eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialy zasieg 160km, jak dzisiejsze!Re: Samochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialy zasieg160km, jak dzisiejsze!
  • Data: 2010-05-28 22:52:21
    Temat: Re: Samochody elektryczne z lat 1905-1920... też mialy zasieg160km, jak dzisiejsze!
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A wiesz, że istnieją ludzie, którzy wybierają samochód, którego
    > prowadzenie sprawia przyjemność, a nie tylko taki, który wozi
    > tyłek z punktu A do punktu B?
    >
    > Wiesz, że istnieją ludzie, którzy siedząc za kierownicą prowadzą
    > samochód, a nie tylko wsiadają i się wiozą po trasie A -> B?
    >
    > Wiesz w ogóle co to jest "frajda z jazdy"?
    >
    > Gdyby wszyscy myśleli tak jak Ty, mielibyśmy jedyny słuszny
    > samochód, jedyny słuszny motocykl, jedyny słuszny komputer,
    > jedyny słuszny telewizor, jedyny słuszny kanał telewizyjny, jedyną
    > słuszną partię polityczną, jedyną słuszną religię, jedyny słuszny
> [...]
    Jasne że istnieją ludzie ubodzy umysłowo dla których z wyjątkiem meczów i
    jeżdżenia samochodem inne przyjemności są niedostępne. Z prostego powodu. Mają
    za mało pomarszczone pod czaszkami. Jeżdżenie samochodem to czynność nudna i
    prosta. Prawo jazdy jest dostępne do większej ilości ludzi niż matura. Z
    poziomem stanu umysłu wiąże się w sposób prosty przekonanie że samochód jest
    urządzeniem mającym tylko służyć do przemieszczania się między punktem A a
    punktem B. Nie istnieje pojęcie frajdy z jazdy. Samochód to narzędzie. Takie
    samo jak młotek i kielnia. Czy według ciebie istnieje pojęcie frajdy z
    posługiwania się młotkiem i kielnią? Nie ma jedynego słusznego samochodu.
    Samochód oprócz funkcji przemieszczania musi mieć funkcję ochrony zawartości. Im
    zawartość bardziej wykształcona i przydatna społeczeństwu, czyli cenniejsza, tym
    samochód i wyposażenie musi być bogatsze. Luksusowe samochody po spełnieniu
    pierwotnej roli trafiają na rynek wtórny. Może je wtedy kupić byle głupek i
    dodać sobie cech jakich nie posiada. Wtedy jazda samochodem nie przeznaczonym
    dla niego może dawać złudzenie że jest kimś lepszym. Ale to tylko złudzenie.
    Pewno nie zrozumiałeś. Prawo Jazdy zapewne masz. Zrób teraz maturę. Ale nie
    uproszczoną. Tylko taką co za trzy błędy w wypracowaniu się nie zdaje. Z
    matematyką jakiej teraz nie uczą na studiach. Wtedy zrozumiesz do czego służy
    samochód. I że najlepszy samochód to taki z kierowcą.