  • 51. Data: 2023-02-21 10:38:32
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2023 o 10:26, Jacek pisze:

    > Masz doprawdy osobliwy skręt mózgu nie pozwalający ci widzieć rzeczy
    > jakimi są :) Przecież "narodowy" jest w Warszawie, nie? A Warszawa pod
    > względem dostępności łóżek jest od zawsze w dużo lepszej sytuacji niż
    > prowincja. Więc nie dziwota że "narodowego" nie zapchali,

    Już nie mówiąc o tym, że pełno było ZANIM powstał ten pseudo szpital.

  • 52. Data: 2023-02-21 11:16:03
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 10:37:31 +0100, użytkownik Cavallino napisał:

    > Ale po co?

    Żebyś zmądrzał. No, chyba że wolisz pozostać w takim stanie jak obecnie :)

    --
    Jacek

  • 53. Data: 2023-02-21 11:22:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2023 o 11:16, Jacek pisze:

    > Żebyś zmądrzał.

    To mi pozwoli poznać powody dla których Ty coś tam sobie wypisujesz?

    I bez tego je znam - palnąłeś bzdurę i teraz nie chcesz się do niej
    przyznać, więc uciekasz w pyskówkę.
    PLONK WARNING

  • 54. Data: 2023-02-21 17:21:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > jakimi są :) Przecież "narodowy" jest w Warszawie, nie? A Warszawa pod
    > względem dostępności łóżek jest od zawsze w dużo lepszej sytuacji niż

    A niby czemu - więcej ludzi więcej łóżek trzeba. Zresztą jak na wólkach
    barakowało to co - nie wozili do większych miast?

    > Więc nie dziwota że "narodowego" nie zapchali, mieli łóżek
    > dosyć gdzie indziej.

    Tak mieli, że po niecie latały na lajfie kurwy od załóg, jak karetki
    stały po osiem godzin na podjazdach.

    > Na dodatek "narodowy" zrobili pod publiczkę i z zapasem, więc nieco
    > przestrzelili :)

    Bo to był przekręt narodowy. To co, mieli się ograniczać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2023-02-21 17:47:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Byłem ostatnio na urlopie, pojechałem z "katarem". Na miejscu kierowca
    > busa z lotniska do hotelu zasmarkany bardziej ode mnie. W busie połowa
    > "zakatarzona". W hotelu w zasięgu wzroku zawsze miałem jakąś smarkającą
    > osobę, po karnacji widać, że nie "europejczyk".
    > Obstawiam, że covid obrał po prostu inną postać.

    A co ja napisałem? Po prostu omicron to już zasadniczo zwykłe
    przeziębienie. Już grypa cięższa.

    Jak sprawdzić wstecz to szury od początku pisały że tak będzie.
    Oczywiście to o niczym nie świadczy bo szury pisały wszystko więc siłą
    rzeczy musiały trafiać. Problem w tym, że "konsensus naukowy" orzucał
    również to co szury trafiły;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2023-02-21 17:49:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2023 o 10:30, Jacek pisze:

    > No jasne teraz... Po prostu ci lekarze się nie znają i zamiast zgłosić się
    > do Shreka po konsylium sami coś tam bredzą :)

    NIe od szreaka mają wytyczne żeby zaprzestać masowego testowania c19
    tylko od jakiś ministerstw za who.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2023-02-21 17:50:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2023 o 10:32, Jacek pisze:

    > A wszystko przez tych masonów i Gejtsa co chcą nas wymordować.
    > Ty już byś lepiej zamilkł jak masz obstawiać spiski.

    A gdzie widziałeś u mnie cokolwiek masonach czy gejtsach?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2023-02-21 18:01:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2023 o 17:47 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A co ja napisałem?
    To samo, przecież wzmacniam Twój przekaz :-)

    > Po prostu omicron to już zasadniczo zwykłe przeziębienie. Już grypa
    > cięższa.

    Testów nie robiłem, ale ten katar, który miałem a teraz ma Żona to mega
    upierdliwe gluty ściekające po tylnej ścianie gardła i nic poza tym.
    Nieleczony prowadzi do zapalenia zatok, ucha itp.
    Trochę już żyję na tym świecie a jeszcze czegoś takiego nie miałem.

    TG

  • 59. Data: 2023-02-21 18:21:11
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 17:49:08 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > NIe od szreaka mają wytyczne żeby zaprzestać masowego testowania c19
    > tylko od jakiś ministerstw za who.

    Tak, tak, to wredne ministerstwa się na Shreka uwzięły by swoimi
    wytycznymi dla lekarzy go pognębić. I wmówić mu że ma katar choć ma
    covida. Bo lekarze to marionetki, bez wytycznych kroku nie zrobią. Czy ty
    sam siebie czasem czytasz, paranoiku?

    --
    Jacek

  • 60. Data: 2023-02-21 18:32:39
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 17:50:15 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > A gdzie widziałeś u mnie cokolwiek masonach czy gejtsach?

    Coś robił na polskim kiedy polonistka tłumaczyła czym jest przenośnia? Mój
    zarzut brzmi: Jesteś spiskowym głupcem. Mam napisać dużymi literami?
    Jesteś facetem który dopuści się dowolnego przeinaczenia, manipulacji czy
    wręcz kłamstwa byle tylko przyciągnąć czyjąś uwagę i mieć okazję do
    wykazania jaki to ty jesteś wspaniały i jak obmierzłe są ..... - tu
    wstawić dowolny obiekt. Np. Brukselę, lekarzy, ministrów, ekologów,
    sędziów, słowem kogokolwiek kto ma lepszą wiedzę czy jakieś stanowisko
    społeczne wyższe od ciebie.
    I niech nikt nie sądzi że to wszystko gwoli propagacji twoich poglądów. Bo
    ty nie masz ich żadnych, jesteś jedynie jednym wielkim malkontentem z
    przerostem ego. Gdy odcedzić twoje słowa i poszukać warstwy znaczeniowej,
    nic się nie znajdzie na sitku po odcedzeniu :)

    --
    Jacek