  • 41. Data: 2023-02-21 06:27:26
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2023 o 15:45, Jacek pisze:

    > Robisz się jak drugi Shrek, tendencyjny. Po pierwsze, nie 1 a raczej 2% a
    > w grupie wiekowej >70 lat nawet 10%. Jakbyś miał 70 i wiedział ze jeden
    > dziadek na 10 kojfnie, to byś nosa z domu nie wychylał a wychodząc
    > zakładał 3 maski jedna na drugą...

    Ale szretk właśnie mówił, że jak lokdałny to właśnie dla tych 70+:P

    Dla grupy <50 śmiertelność była w zasadzie zerowa a zamykano te
    przysłowiowe siłownie. Szrek mówi, że lokdałnowano nie tych co trzeba.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2023-02-21 06:29:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2023 o 21:12, ddddddddddd pisze:

    > to jest najlepsze, nie da się ocenić wszystkich skutków ubocznych
    > lockdownów i zawsze można 'zwalić' na wirusa

    A skutki lokadałnów i błędów popełnionych przy zarządzaniu epidemią na
    "long cowid" - jak wygodnie, prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2023-02-21 08:07:29
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 21/02/2023 04:38, Cavallino wrote:

    > Nie każdy jest rozsądny.

    Zastanów się skąd się w twojej głowie wzięło to 'na potęgę'.
    Z przepowiedni jedynych dopuszczonych do wypowiedzi proroków? A może ze
    statystyk w tych samych mediach?
    Według tych statystyk, mój wujek (do którego przez lockdown nie mogłem
    pojechać na pogrzeb) zmarł na kowid, bo rodzina nie chciała tego
    prostować. To że od palenia miał zaawansowanego raka płuc nie miało
    znaczenia. Z drugiej strony znajomy miał ewidentnego NOPa po
    szczepionce, ale go nie zgłosił, pewnie jak wielu innych zwolenników
    Poza mediami nie zauważyłem wzmożonych zachorowań niezaszczepionych w
    stosunku do zaszczepionych (sorry, te statystyki można stworzyć jak
    tylko się chce, w szczególności mając pod kontrolą wszystkie media).
    Wiem - moja grupa jest żadnym przykładem, bo jest niewielka, ale ta ze
    statystyk, ze śmiesznymi testami nie wiadomo co wykrywającymi i
    bezobjawową chorobą może być dowolnie manipulowana.

    te szczepionki to nawet w 100% chroniły przed zachorowaniem, nawet
    śmieszny zlepek nagrań jest, w którym ze 100% spada to do zera ;)

    > Nie każda choroba powodowała takie reakcje organizmu, zeby trzeba je
    > leczyć respiratorami.

    raczej wiele nieleczonych mogłoby doprowadzić do śmierci. Grypa byłaby
    pewnie dużo bardziej śmiertelna, gdyby nie badano, nie podawano leków,
    tylko zamykano ludzi w domu bez jakiegokolwiek badania czekając na
    rozwinięcie choroby do ciężkiego stanu

    > A jak dojdzie jeszcze wojna, to można na nie nawet skutki swoich 8
    > letnich rządów zwalić.
    > Skutki, który dały się jasno przewidzieć w 2015.
    > Ja w każdym razie wiedziałem jakie będą.
    > I są.

    Raczej każdy ogarnięty to wiedział, no może oprócz rządzących i
    ekspertów z mediów. Tak samo jak nikt się nie spodziewał inflacji i
    eksperci są zaskoczeni, bo przecież walutę można kreować bez umiaru ;)
    (chyba ci sami, co wcześniej byli ekspertami od kowida)

    Lukasz

  • 44. Data: 2023-02-21 08:22:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2023 o 08:07, ddddddddddd pisze:

    > Zastanów się skąd się w twojej głowie wzięło to 'na potęgę'.

    Informacje o Włoszech i ilości zgonów były dość dosadne.
    Nie widziałeś tcyh stosów trumien, czy nie wierzysz że to prawda była?

    > Poza mediami nie zauważyłem wzmożonych zachorowań niezaszczepionych w
    > stosunku do zaszczepionych

    A jakie badania robiłeś, ze chciałeś to zauważyć?

    > raczej wiele nieleczonych mogłoby doprowadzić do śmierci.

    Napisz to jeszcze raz, bo nie wiem co chciałeś przekazać.

    > Raczej każdy ogarnięty to wiedział,

    Widać mamy bardzo mało ogarniętych, bo 2 lata temu nawet moi znajomi po
    studiach pytali mi się o jakiej inflacji mówię.
    Jako że posługiwali się w rozmowie informacjami z tvp, to sądzę, że byli
    sympatykami pis, choćby w tamtym momencie.....

  • 45. Data: 2023-02-21 09:31:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2023 o 06:24 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Po prostu nikt nie rejestruje przypadków kataru.

    Byłem ostatnio na urlopie, pojechałem z "katarem". Na miejscu kierowca
    busa z lotniska do hotelu zasmarkany bardziej ode mnie. W busie połowa
    "zakatarzona". W hotelu w zasięgu wzroku zawsze miałem jakąś smarkającą
    osobę, po karnacji widać, że nie "europejczyk".
    Obstawiam, że covid obrał po prostu inną postać.

    TG

  • 46. Data: 2023-02-21 10:26:19
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 06:21:53 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > To dziwne, bo na narodowym było maksymalnie chyba dwieście osób z
    > planowanych już nie pamiętam - 2 000?

    Masz doprawdy osobliwy skręt mózgu nie pozwalający ci widzieć rzeczy
    jakimi są :) Przecież "narodowy" jest w Warszawie, nie? A Warszawa pod
    względem dostępności łóżek jest od zawsze w dużo lepszej sytuacji niż
    prowincja. Więc nie dziwota że "narodowego" nie zapchali, mieli łóżek
    dosyć gdzie indziej. W moim miasteczku pół szpitala wyłączyli z innych
    zadań i przeznaczyli na zakaźny a i tak łóżka tam stały na korytarzu.
    Na dodatek "narodowy" zrobili pod publiczkę i z zapasem, więc nieco
    przestrzelili :)

    --
    Jacek

  • 47. Data: 2023-02-21 10:28:51
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 05:42:28 +0100, użytkownik Cavallino napisał:

    > ????
    > Skąd ta wiedza, skoro badań sie nie robi?

    To se zrób. Idź do najbliższego szpitala i się tam rozejrzyj. A w ogóle z
    nawiedzeńcami od spisków ogólnoświatowych nie rozmawiam.

    --
    Jacek

  • 48. Data: 2023-02-21 10:30:06
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 06:24:42 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > Po prostu nikt nie rejestruje przypadków kataru.

    No jasne teraz... Po prostu ci lekarze się nie znają i zamiast zgłosić się
    do Shreka po konsylium sami coś tam bredzą :)

    --
    Jacek

  • 49. Data: 2023-02-21 10:32:28
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 06:29:22 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > A skutki lokadałnów i błędów popełnionych przy zarządzaniu epidemią na
    > "long cowid" - jak wygodnie, prawda?

    A wszystko przez tych masonów i Gejtsa co chcą nas wymordować.
    Ty już byś lepiej zamilkł jak masz obstawiać spiski.

    --
    Jacek

  • 50. Data: 2023-02-21 10:37:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-02-2023 o 10:28, Jacek pisze:

    > To se zrób.

    Ale po co?
    To nie ja głoszę jakieś prawdy objawione, których nie potrafię choćby
    uprawdopodobnić.