    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Tue, 28 Feb 2023 13:02:21 +0100
    <tsv3u4$d5u$1$Cav@news.chmurka.net> <tsv5di$mh0j$1@dont-email.me>
    <tsv6ju$d5u$5$Cav@news.chmurka.net> <tt0k89$rpk2$1@dont-email.me>
    <tt1ht3$2t1$1$Cav@news.chmurka.net> <tt1qjh$12i1a$1@dont-email.me>
    <tt1rg3$8ba$1$Cav@news.chmurka.net> <tt3586$17b1v$1@dont-email.me>
    <tt498g$kub$2$Cav@news.chmurka.net> <tt5lm0$1isr3$1@dont-email.me>
    <tt6pfh$5le$1$Cav@news.chmurka.net> <tt71ll$1q39b$1@dont-email.me>
    <tt739l$bq7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <tt9lmk$nvd$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1h0qjnfppq2pi.1chpozf39coak$.dlg@40tude.net>
    <tt9tkr$u8n$2$Cav@news.chmurka.net>
    <17i7l2sqb1dj5$.1fe3ix98y1019$.dlg@40tude.net>
    <6133596669$20230224234743@squadack.com>
    <2jwldic0lxws.wb7hb02hxeak$.dlg@40tude.net>

    Hello J.F,

    [...]

    > Mi ciagle chodzi po glowie wywiad z jakims niemieckim lekarzem z Azji,
    > który mówił, ze jego zdaniem to pacjenci są źle leczeni, bo oni leczą
    > jak na zapalenie płuc.

    Daj spokój...

    > tamten post wymieniał heparyne i hydroksychlorochinę,
    > hm
    > https://www.termedia.pl/koronawirus/WHO-Leczenie-COV
    ID-19-hydroksychlorochina-oraz-lopinavirem-i-ritonav
    irem-nie-przynosi-efektow,38620.html

    Heparynę (jej pochodne oczywiście) podaje się ZAWSZE leżącym pacjentom
    w szpitalach. Bez względu na chorobę.

    > Ale warto wolty policzyc,
    > https://www.termedia.pl/pulmonologia/Heparyna-u-pacj
    entow-z-wysokim-ryzykiem-zakrzepicy-hospitalizowanyc
    h-z-powodu-COVID-19,44401.html
    > a heparyna zmniejsza smiertelnosc ?

    Zmniejsza krzepliwość. Brak porównania, bo nie powinno być pacjentów,
    którym nie podawano heparyny.

    > Oczywiscie trzeba to wiedziec, na początku nie wiedziano.

    Nic nie wiedziano bardzo długo.

    --
    Best regards,
    RoMan