    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Fri, 24 Feb 2023 10:53:24 +0100
    <tsi2g8$2r2mh$1@dont-email.me> <tsi45i$n1n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tstn3d$f0b0$1@dont-email.me> <tsv3u4$d5u$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tsv5di$mh0j$1@dont-email.me> <tsv6ju$d5u$5$Cav@news.chmurka.net>
    <tt0k89$rpk2$1@dont-email.me> <tt1ht3$2t1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt1qjh$12i1a$1@dont-email.me> <tt1rg3$8ba$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt3586$17b1v$1@dont-email.me> <tt3802$17i6i$2@dont-email.me>
    <tt5lqa$1isr3$2@dont-email.me>
    <1e3sp32ob16ba$.215av9d9r6mh$.dlg@40tude.net>
    <8292929075$20230224085837@squadack.com>
    <1...@4...net>

    Hello J.F,

    Friday, February 24, 2023, 9:18:29 AM, you wrote:

    > Owszem, ale tu moze miec racje - na to są inne preparaty.
    > Przeciw zapapalne.

    Na brak możliwości oddychania? Nie przeszedłeś poważnego/ciężkiego
    C19, nie masz pojęcia o czym mówisz. Tlen to podstawa na utrzymanie
    przy życie. Płuca mają tak niską wydolność, że tylko tlenem da się
    oddychać. Ja byłem pod tlenem ponad tydzień.
    Oczywiście, że są podawane sterydy. Ale powstrzymanie burzy
    cytokinowej jest trudne.

    > A rekordzista 4 miesiace
    > http://tvostrow.pl/index.php/91-artykuly-wszystkie/a
    rtykuly-wiadomosci/artykuly-powiat/3693-132-dni-pod-
    respiratorem-leczenie-pacjentow-z-covid-19
    > O ile pismaki czegos nie przekłamały.

    Nie sądzę. Ale musiał mieć wyjątkowo silny organizm.

    > Smiertelnosc pod respiratorami 90% ?
    > https://portal.abczdrowie.pl/dr-karauda-90-proc-pacj
    entow-ktorzy-trafiaja-pod-respirator-nie-udaje-sie-u
    ratowac

    W skali kraju chyba trochę lepiej.

    --
    Best regards,