  • Data: 2023-02-21 08:07:29
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/02/2023 04:38, Cavallino wrote:

    > Nie każdy jest rozsądny.

    Zastanów się skąd się w twojej głowie wzięło to 'na potęgę'.
    Z przepowiedni jedynych dopuszczonych do wypowiedzi proroków? A może ze
    statystyk w tych samych mediach?
    Według tych statystyk, mój wujek (do którego przez lockdown nie mogłem
    pojechać na pogrzeb) zmarł na kowid, bo rodzina nie chciała tego
    prostować. To że od palenia miał zaawansowanego raka płuc nie miało
    znaczenia. Z drugiej strony znajomy miał ewidentnego NOPa po
    szczepionce, ale go nie zgłosił, pewnie jak wielu innych zwolenników
    Poza mediami nie zauważyłem wzmożonych zachorowań niezaszczepionych w
    stosunku do zaszczepionych (sorry, te statystyki można stworzyć jak
    tylko się chce, w szczególności mając pod kontrolą wszystkie media).
    Wiem - moja grupa jest żadnym przykładem, bo jest niewielka, ale ta ze
    statystyk, ze śmiesznymi testami nie wiadomo co wykrywającymi i
    bezobjawową chorobą może być dowolnie manipulowana.

    te szczepionki to nawet w 100% chroniły przed zachorowaniem, nawet
    śmieszny zlepek nagrań jest, w którym ze 100% spada to do zera ;)

    > Nie każda choroba powodowała takie reakcje organizmu, zeby trzeba je
    > leczyć respiratorami.

    raczej wiele nieleczonych mogłoby doprowadzić do śmierci. Grypa byłaby
    pewnie dużo bardziej śmiertelna, gdyby nie badano, nie podawano leków,
    tylko zamykano ludzi w domu bez jakiegokolwiek badania czekając na
    rozwinięcie choroby do ciężkiego stanu

    > A jak dojdzie jeszcze wojna, to można na nie nawet skutki swoich 8
    > letnich rządów zwalić.
    > Skutki, który dały się jasno przewidzieć w 2015.
    > Ja w każdym razie wiedziałem jakie będą.
    > I są.

    Raczej każdy ogarnięty to wiedział, no może oprócz rządzących i
    ekspertów z mediów. Tak samo jak nikt się nie spodziewał inflacji i
    eksperci są zaskoczeni, bo przecież walutę można kreować bez umiaru ;)
    (chyba ci sami, co wcześniej byli ekspertami od kowida)

    Lukasz