  • 121. Data: 2023-02-07 20:47:23
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2023 o 19:58, J.F pisze:

    > Bo jezdzisz samochodem lub metrem ? :-)

    No ale z metra wysiadam i to właśnie w centrum i idę sobie na piechotke
    800 metrów:P

    > Przy ulicy zdarza mi sie wąchac częsciej.
    > Skoro jeden samochod smierdzi, to czemu tysiac mialoby nie smierdziec?

    Bo jeden jest zepsuty a 999 nie?

    > Ale raz trafilem z dala od ulicy ... nawet tu pisalem.

    To ustalmy - fakty - bo raz śmierdzi z jednego raz ze wszystkich ra przy
    ulicy raz daleko:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2023-02-07 23:51:27
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 06.02.2023 o 05:49, Shrek pisze:

    > I znów od początku. Co w tym dziwnego, że nie kupuję elektryka, bo nie
    > mam go gdzie naładować?

    Do marketu nie chodzisz? Tam ładowarki stoją. Byś se zakupy robił a
    samochód by się ładował.

  • 123. Data: 2023-02-07 23:53:09
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 06.02.2023 o 05:51, Shrek pisze:

    > Zapewne ma jakeś zalety. Ja wybrałem sobie inny. Chcesz być kurwą -
    > twoja decyzja. Ja nie chcę i mam ku temu racjonalne powody.

    Jakie racjonalne? Uprzedzenia. Próbowałeś w ogóle kiedyś? :-)

    > Ty
    > twierdzisz, że kurewstwa nie wolno krytykować jesli się nie jest kurwą:P

    Ale po co krytykować coś co Ciebie nie dotyczy? Dla hejtu? :-)

  • 124. Data: 2023-02-08 06:32:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2023 o 23:51, io pisze:

    > Do marketu nie chodzisz? Tam ładowarki stoją. Byś se zakupy robił a
    > samochód by się ładował.

    Nie, nie stoją. Na terenie dzielnicy gdzie mieszka 140 tysięcy osób jest
    6 punktów, z czego trzy na P+R (trzeb mieć bilet miesięczny i można
    tylko w dzień), jeden w centrum chandlowym gdzie trzeba wcześniej...
    zadzwonić do ochrony i dwwie na zadupiu - nie sprawdzałem jakie fikołki
    trzeba odstawić.

    Mam do ciebie pośbę - jeźdź sobie melexem ale innym nie wmawiaj, że brak
    możliwości zatankowania nie jest istotną wadą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2023-02-08 06:34:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2023 o 23:53, io pisze:

    > Jakie racjonalne? Uprzedzenia. Próbowałeś w ogóle kiedyś? :-)

    Próbowałeś kiedyś skakać z bloku? Latanie musi być zajebiste. A
    ministrantów gwałciłeś - to skąd kurwa wiesz że nie jest dobre?

    > Ale po co krytykować coś co Ciebie nie dotyczy? Dla hejtu? :-)

    Po drugie bo mogę. A po pirewsze bo takie debile jak ty próbują mi
    wmówić że to dla mnie dobre.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-02-08 07:33:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 07.02.2023 o 17:32, Shrek pisze:

    > Rzeczywoscie mogłem... zmyślić. W sensie byłem przekonany że są bez
    > zapachu i nie sprawdziełm. Tak czy inaczej mędzy bajki można włożyć jak
    > to w miastach dizlami śmierdzi. Owszem jak staniesz za jakimś zepsutym
    > to wali, natomiast nie ma mowy żeby tak po prostu waliło w całym mieście
    > jak tu opisują.

    Chyba nowego diesla nie masz :)
    Prawda jest taka, że zimny silnik zaraz po rozruchu wypierduje taki
    niespecjalnie przyjemny zapaszek - nie miałem tego wcześniej (w
    dieslach) - być może, ze to AdBlue?
    Natomiast rozgrzany nie śmierdzi.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 127. Data: 2023-02-08 07:51:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-02-2023 o 07:33, Mirek Ptak pisze:
> [...]

    Łżesz.

> [...]
    > Prawda jest taka, że zimny silnik zaraz po rozruchu wypierduje taki
    > niespecjalnie przyjemny zapaszek - nie miałem tego wcześniej (w

    Te bez adblue śmierdzą cały czas i to dużo gorzej (nawet nówki sztuki).
    A one są w wiekszości na ulicach.
    Nie śmierdziały chemią tylko diesle bez bezpośredniego wtrysku - tam to
    raczej znajomy smród ze znicza....

    Trzeba być nieźle zahibernowanym, żeby nie wiedzieć o czym mowa,
    Albo dobrze wiedzieć i palić głupa....

  • 128. Data: 2023-02-08 11:39:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A wariant "żona mnie nie rozumie..."?

    -----

  • 129. Data: 2023-02-08 11:58:59
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 07:51, Cavallino pisze:

    > Te bez adblue śmierdzą cały czas i to dużo gorzej (nawet nówki sztuki).
    > A one są w wiekszości na ulicach.

    Miałem 3 diesle przed obecnym (pierwszy z AdBlue i Euro 6) i nic takiego
    nie czułem. Nie czuję też teraz w korkach a tym bardziej w czasie jazdy
    za kimś o ile nie jest to stara rozklekotana ciężarówka.

    > Nie śmierdziały chemią tylko diesle bez bezpośredniego wtrysku - tam to
    > raczej znajomy smród ze znicza....

    Za to kopciły niemiłosiernie.

    > Trzeba być nieźle zahibernowanym, żeby nie wiedzieć o czym mowa,
    > Albo dobrze wiedzieć i palić głupa....

    Hmmm

    Pozdrawiam - Mirek

  • 130. Data: 2023-02-08 12:09:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-02-2023 o 11:58, Mirek Ptak pisze:

    > Miałem 3 diesle przed obecnym (pierwszy z AdBlue i Euro 6) i nic takiego
    > nie czułem.

    Bo nie masz garażu i podjazdu.
    Gdybyś kiedyś zostawił tam auto z pracującym silnikiem i wysiadł z auta,
    to byś poczuł od razu.

    >Nie czuję też teraz w korkach

    Nie mówimy o odczuciach kierowców spaliniaków.
    Przejdź się kiedyś z buta jakimś zakorkowanym polskim mostem....

    > Za to kopciły niemiłosiernie.

    Owszem.
    Ale obecne też kopcą, gdy zaniedba się wtryski.

    > Hmmm

    To było głównie do Twojego przedpiszcy.
    No chyba że też nic nie czujesz....
    Covid?