  • 1. Data: 2010-10-21 15:02:41
    Temat: Re: Samochodowy zestaw głośnomówiący
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:4cc165c8$0$21005$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > z uchwytem słuchawkowym MCC-1, który jak na razie idealnie spełnia moje
    > potrzeby.
    > Najprościej byłoby przełożyć zestaw ze starego samochodu do nowego,
    > jednak liczę się z tym, że zapewne w jakiejś niezbyt odległej
    > przyszłości zmienię telefon na nowszy i wówczas będę chciał korzystać z
    > łączności z zestawem głośnomówiącym po BT, a wówczas przydałby się w
    > samochodzie zestaw inny niż CARK-91, który BT nie obsługuje.
    > W chwili obecnej nie chcę używać BT, gdyż zbyt szybko rozładowuje
    > baterię w N6310i, podczas gdy (AFAIK) nowsze komórki już nie maja tej

    A nie latwiej pozbyc sie starego zestawu, podpiac CK-7W i dokupic za jakies
    50zl dedykowany uchwyt do N6310i z zasilaniem (do wyboru pod zapalniczke lub
    na stale)? Sprzegniesz wtedy telefon przez BT i bedzie caly czas naladowany
    podczas podrozy.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 2. Data: 2010-10-22 10:19:46
    Temat: Samochodowy zestaw głośnomówiący
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

[...]
    W związku z tym mam pytania:
    1. Jaki inny zestaw głośnomówiący umożliwiałby podłączenie Nokii 6310i
    po kablu, a jednocześnie obsługuje BT?
    2. Czy poszczególne podzespoły Nokii są ze sobą kompatybilne?
    Konkretnie, czy jest możliwe, żeby do zestawu CK-7W (akurat leży mi taki
    na półce) podpiąć uchwyt słuchawki MCC-1 pasujący do telefonu N6310i?
    Czy mikrofony i głośniki są kompatybilne i można je zamieniać pomiędzy
    tymi zestawami?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2010-10-22 11:42:47
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:02:41 +0200, VomitroN napisał(a):
    >
    > Samochodem obecnie jeżdżę niedużo i głównie po mieście, na niezbyt
    > długich odcinkach, co powoduje, że czas korzystania z zestawu
    > głośnomówiącego stanowi tylko niewielki procent łącznego czasu pracy
    > telefonu.
    > A ponieważ zauważyłem, że każdorazowe ładowanie telefonu w zestawie
    > głośnomówiącym działa niekorzystnie na baterię (ładowanie dużym prądem),
    > więc komórkę wożę luzem, a do uchwytu wkładam ją tylko wtedy, gdy mam
    > rozmawiać.

    Nie wiem po co sobie tak utrudniac zycie.
    Mocno eksploatowana bateria w N6310i dziala ok 3 lat. Malo uzywana - tyle
    samo. Sam woze na dluzsze trasy wysluzona N6310i, wlasnie ze wzgledu na
    wydajna baterie.Wchodze do samochodu, wrzucam telefon na polke i koniec.
    CK-7W lapie go po paru sekundach. Wlasnie dzieki tej wygodzie CARK-91
    poszedl dawno do ludzi, razem z samochodem do ktorego byl podpiety.
    Od tego czasu, ani mysle kiedykolwiek bawic sie jakies tam zbedne
    kabelki i uchwyty.

  • 4. Data: 2010-10-22 18:10:55
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 22 Paź, 12:19, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]
    > po kablu, a jednocześnie obsługuje BT?
    > 2. Czy poszczególne podzespoły Nokii są ze sobą kompatybilne?
    Ogólnie to podzespoły w Nokii nie są kompatybilne.
    Ale myślę że rozwiązaniem dla Ciebie może być kupno zestawu BT i za
    jakieś 5zł ładowarki samochodowej,
    Jest też uchwyt do Nokii z ładowaniem tyle że te uniwersalne nie maja
    ładowania (można za to podłączyć ładowarkę samochodową, a dedykowane z
    ładowaniem są sporo droższe i możesz mieć już kłopot ze znalezieniem.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2010-10-22 21:25:56
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    głośnomówiącym działa niekorzystnie na baterię (ładowanie dużym prądem),
    więc komórkę wożę luzem, a do uchwytu wkładam ją tylko wtedy, gdy mam
    W sytuacji gdybym w samochodzie miał korzystać z BT, najrozsądniej
    byłoby włączać go tylko wsiadając do samochodu, ale to stoi w
    zasadniczej sprzeczności z wygodą używania zestawu głośnomówiącego.
    Właśnie dlatego najwygodniejsze dla mnie jest połączenie nie po BT, ale
    kablowe: dzwoni komórka, to wkładam ją do uchwytu i rozpoczynam rozmowę.
    Znalazłem na Allegro adaptery CA-55, które umożliwiają podłączenie
    kablem nowszych telefonów do zestawu CARK-91, ale lista współpracujących
    z nim modeli komórek jest zamknięta i dość ograniczona, więc jest dość
    małe prawdopodobieństwo, że w przyszłości przesiądę się akurat na któryś
    z tych modeli.
    A adaptera umożliwiającego podłączenie N6310i do zestawu CK-7W (co by mi
    najbardziej odpowiadało) nigdzie nie znalazłem, wygląda na to, że chyba
    taki nie istnieje.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2010-10-23 23:01:38
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 13:42:47 +0200, VomitroN napisał(a):

    > Mocno eksploatowana bateria w N6310i dziala ok 3 lat. Malo uzywana - tyle
    > samo.

    Nie chodziło mi trwałość baterii, lecz o to, że czas czuwania telefonu z
    włączonym BT jest znacznie krótszy niż bez BT.

    > Sam woze na dluzsze trasy wysluzona N6310i, wlasnie ze wzgledu na
    > wydajna baterie.Wchodze do samochodu, wrzucam telefon na polke i koniec.
    > CK-7W lapie go po paru sekundach.

    Czy BT masz włączony przez cały czas?
    Jak długo Twoja N6310i wytrzymuje bez ładowania z włączonym BT?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2010-10-25 13:07:57
    Od: marcin <c...@n...pl>

    W dniu 2010-10-22 12:19, Chris pisze:
    > 1. Jaki inny zestaw głośnomówiący umożliwiałby podłączenie Nokii 6310i
    > po kablu, a jednocześnie obsługuje BT?

    Polecam radioodtwarzacz z wbudowanym modułem BT.

  • 8. Data: 2010-10-25 19:29:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 15:07:57 +0200, marcin napisał(a):

    > Polecam radioodtwarzacz z wbudowanym modułem BT.

    Taaak. W fabrycznym wyposażeniu samo dodanie modułu BT do radia kosztuje
    2000 zł. Dziękuję postoję!
    Cały zestaw CK-7W (nowy!) kupiłem na Allegro za 130 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2010-10-28 21:46:33
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Czy BT masz włączony przez cały czas?
    > Jak długo Twoja N6310i wytrzymuje bez ładowania z włączonym BT?

    Mozna spokojnie przejechac cala Polske bez ladowania :)
    I co ciekawe, nie ma znaczenia czy powiazanym urzadzeniem jest CK-7W czy
    sluchawka HS-26W.

  • 10. Data: 2010-10-28 21:47:16
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Taaak. W fabrycznym wyposażeniu samo dodanie modułu BT do radia kosztuje
    > 2000 zł. Dziękuję postoję!
    > Cały zestaw CK-7W (nowy!) kupiłem na Allegro za 130 zł.

    Dlatego tym bardziej nie moge sie nadziwic pustakom w autach, za ktore mozna
    kupic mieszkanie, a trzymajacym telefon przy uchu, podczas jazdy przez
    zatloczone miasto.

    BTW, CK-7W to znakomite gadzet do auta. Polecam tylko podpiac je pod
    glosniki samochodowe i bedzie cud marzenie. Roznica podczas rozmowy
    w porownaniu z glosniczkiem z zestawu, diametralna.