  • 21. Data: 2012-02-09 20:34:53
    Temat: Re: Samochodowa Grecja
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-09 17:30, kamil pisze:

    > Niesamowite jest raczej, jak gorliwie kilka osób przyklaskuje zwykłemu
    > chamstwu. Wy oczywiście nigdy nie stanęliście na awaryjnych "ja panie na
    > minutkę" albo nie zastawiliście trawnika, prawda?

    Kilka razy się zdarzyło. Ale wiesz - stać mnie na kartkę papieru,
    długopis i telefon.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 22. Data: 2012-02-10 00:17:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 09.02.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Tak samo, jak kompletny brak nieposzanowania dla cudzej własności,
    > czegokolwiek by ten jegomość nie zrobił.

    Świętość cudzej własności kończy się przed prawem przejazdu innych osób.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2012-02-10 09:25:47
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    kamil nabazgrał(a):

    > Niesamowite jest raczej, jak gorliwie kilka osób przyklaskuje zwykłemu
    > chamstwu. Wy oczywiście nigdy nie stanęliście na awaryjnych "ja panie na
    > minutkę" albo nie zastawiliście trawnika, prawda?

    Nie staliśmy tak żeby blokować drogę dla innych pojazdów ...

  • 24. Data: 2012-02-10 15:28:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2012 19:11, Grejon wrote:

    > Ale odróżniasz sytuację kiedy ktoś płaci drobniakami, a kiedy nawija
    > przez komórkę i ma w d... cały boży świat?

    Ale odróżniasz zwrócenie mu dosadnie uwagi (przestawienie na chodnik) od
    przypierdolenia w twarz (przewrócenie samochodu)?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2012-02-10 19:42:40
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    kamil wrote:

    > Ale odróżniasz zwrócenie mu dosadnie uwagi (przestawienie na chodnik) od
    > przypierdolenia w twarz (przewrócenie samochodu)?

    Bandyta blokujący przejazd karetki, ktora ratuje życie może dostać w
    twarz.

  • 26. Data: 2012-02-11 00:22:26
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-10 15:28, kamil pisze:

    > Ale odróżniasz zwrócenie mu dosadnie uwagi (przestawienie na chodnik) od
    > przypierdolenia w twarz (przewrócenie samochodu)?

    Jak on ma w d... to czy zdążę do pracy/szkoły/lekarza/przedszkola po
    dziecko, to ja mam w d... lakier na jego drzwiach. Chyba zostawienie
    kartki z numerem telefonu nie wymaga IQ Moona czy innej Dody?

  • 27. Data: 2012-02-14 21:21:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 16:30:24 +0000, kamil napisał(a):

    > Niesamowite jest raczej, jak gorliwie kilka osób przyklaskuje zwykłemu
    > chamstwu. Wy oczywiście nigdy nie stanęliście na awaryjnych "ja panie na
    > minutkę" albo nie zastawiliście trawnika, prawda?

    Nie. Właśnie nie. Dlatego, że nie usprawiedliwiamy się w durny sposób. Dała
    bozia nogi, można zaparkowac dalej tak, żeby nikomu nie przeszkadezać.

    --

  • 28. Data: 2012-02-15 07:58:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 14.02.2012 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > Nie. Właśnie nie. Dlatego, że nie usprawiedliwiamy się w durny sposób. Dała
    > bozia nogi, można zaparkowac dalej tak, żeby nikomu nie przeszkadezać.

    Nogi bez mózgu kiepsko działają...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski