  • 11. Data: 2012-02-09 15:46:44
    Temat: Re: Samochodowa Grecja
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2012 14:45, yabba wrote:

    > Mógł to być autobus z polską wycieczką.

    Nie było ostatnio doniesień o pijanym kierowcy uderzającym w drzewo
    podczas wyprzedzania we mgle, więc raczej nie. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-02-09 15:53:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Nie było ostatnio doniesień o pijanym kierowcy uderzającym w drzewo
    > podczas wyprzedzania we mgle, więc raczej nie. ;)

    Polska wycieczka w greckim autobusie. Grecki kierowca grzecznie trąbił, ale
    nasi turyści wzięli sprawy w swoje ręce. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2012-02-09 15:54:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2012 14:53, yabba wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Polska wycieczka w greckim autobusie. Grecki kierowca grzecznie trąbił,
    > ale nasi turyści wzięli sprawy w swoje ręce. :))

    Może na mecz jechali, duże chłopy to rach-ciach i problem rozwiązany!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-02-09 16:52:25
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > wnieść ten
    > samochód na chodnik, wysiłek pewnie mniejszy niż przy przewracaniu.

    Niesamowite, jak u niektórych działa wyobraźnia...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 15. Data: 2012-02-09 17:30:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2012 15:52, news-gazeta wrote:

    > Niesamowite, jak u niektórych działa wyobraźnia...

    Niesamowite jest raczej, jak gorliwie kilka osób przyklaskuje zwykłemu
    chamstwu. Wy oczywiście nigdy nie stanęliście na awaryjnych "ja panie na
    minutkę" albo nie zastawiliście trawnika, prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-02-09 17:48:34
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 9 Lut, 17:30, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Niesamowite jest raczej, jak gorliwie kilka osób przyklaskuje zwykłemu
    > chamstwu. Wy oczywiście nigdy nie stanęliście na awaryjnych "ja panie na
    > minutkę" albo nie zastawiliście trawnika, prawda?

    Nie my wszyscy jesteśmy z tych wywracających - stań "na minutkę" to
    sam się przekonasz.

  • 17. Data: 2012-02-09 17:58:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości
    >Niesamowite jest raczej, jak gorliwie kilka osób przyklaskuje
    >zwykłemu chamstwu. Wy oczywiście nigdy nie stanęliście na awaryjnych
    >"ja panie na minutkę" albo nie zastawiliście trawnika, prawda?

    Stanelismy, ale widac nie tak zeby nas trzeba bylo przewracac, albo
    minutka oznaczala naprawde minutke, a nie kwadrans.

    J.

  • 18. Data: 2012-02-09 18:38:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/02/2012 16:48, kkk wrote:

    > Nie my wszyscy jesteśmy z tych wywracających - stań "na minutkę" to
    > sam się przekonasz.

    Ano zapomniałem, PMS jest moralnie krystalicznie czysty i do tego hamuje
    na śniegu na 4 metrach. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-02-09 19:56:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-02-09 17:30, kamil pisze:
    > Wy oczywiście nigdy nie stanęliście na awaryjnych "ja panie na
    > minutkę" albo nie zastawiliście trawnika, prawda?

    Ale nigdy w taki sposób i na tak długo, żeby nawet grupę południowców
    doprowadzić do chęci usunięcia samochodu siłą - to nie jest łatwe ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2012-02-09 20:11:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-09 15:30, kamil pisze:

    > A kiedy przy kasie w sklepie zaczniesz wyciągać drobne, mam prawo uznać
    > że dla mnie to za długo trwa i przywalić ci w pysk? Bo mniej więcej ten
    > sam poziom buractwa zaprezentowali przewracający samochód.

    Ale odróżniasz sytuację kiedy ktoś płaci drobniakami, a kiedy nawija
    przez komórkę i ma w d... cały boży świat?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi