  • Data: 2018-06-08 23:56:40
    Temat: Re: Samochodem do Czech / Słowacji
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-06-2018 o 21:37, J.F. pisze:

    > A na stacji sie nie da ?

    Nie ma fizycznych nalepek. Winietka jest wirtualna, a kamery na
    autostradach sprawdzają czy dany numer rejestracyjny jest opłacony w
    systemie. Podobnie jest na Węgrzech.
    Być może da się opłacić winietkę i na stacji benzynowej, ale nie próbowałem.

    > Kupisz na miesiac, a pojedziesz i wrocisz czyli tez wykorzystasz dwa
    > razy :-)

    > Kiedys sie polska policja postawila i wytlumaczyla Niemcom co znaczy
    > konwencja. Na gasnice :-)
    >
    > Ale austryjacy ponoc twierdza, ze kamizelka jest obowiazkowym
    > wyposazeniem osoby, nie pojazdu :-)

    Rzeczywiście, tam jest taki myk w przepisach, że zagraniczny samochód
    nie musi być wyposażony w kamizelki, ale jak ktoś z niego wysiada na
    autostradzie, to musi założyć kamizelkę.

    yabba