  • 1. Data: 2013-06-23 19:30:40
    Temat: Samochod z USA?...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Niestety, nie moge znalezc jasnych i konkretnych odpowiedzi na
    pytanie. Wszyscy krewni-i-znajomi opowiadaja rozne urban legends. Na
    ogol spzreczne ze soba.

    Czy ktos wie - Z WLASNEGO DOSWIADCZENIA - jak wyglada zarejestrowanie
    i dopuszczenie do ruchu samochodu zaimportowanego z USA? Konkretnie
    chodzi o Honde Pilot lub Honde Accord (jakby to bylo istotne)

    A.L.

  • 2. Data: 2013-06-23 19:36:19
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 12:30:40 -0500, A.L. napisał(a):
    > Czy ktos wie - Z WLASNEGO DOSWIADCZENIA - jak wyglada zarejestrowanie
    > i dopuszczenie do ruchu samochodu zaimportowanego z USA? Konkretnie
    > chodzi o Honde Pilot lub Honde Accord (jakby to bylo istotne)

    transport, clo, akcyza, vat - wyslij rodzinie zielone papierki.

    J.

  • 3. Data: 2013-06-23 19:57:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Jun 2013 19:36:19 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >transport, clo, akcyza, vat - wyslij rodzinie zielone papierki.
    >
    >J.

    Ja wiem jakie PAPIERKI zalatwic zeby wyslac.. Mnie interesuje co
    tzreba zrobic zeby samochod ZAREJESTROWAC w Polsce. Wiekszoasc
    zeznajacych twierdzi ze potzrebna sa jakies zmiany konstrukcyjne,
    "dostosowanie do polskich pzrepisow", przeglady homologacyjne itede.

    Tylko JAKIE, kto to robi, ile to kosztuje?

    A.L.

  • 4. Data: 2013-06-23 20:07:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-23 19:57, A.L. pisze:

> [...]
    > "dostosowanie do polskich pzrepisow", przeglady homologacyjne itede.
    >
    > Tylko JAKIE, kto to robi, ile to kosztuje?

    Masz dostosować oświetlenie samochodu do naszych warunków. Osttnio
    przerabiałem takie 2 amerykańce.
    Przerabiasz kierunki z czerwonych na żółte i oddzielasz je od świateł
    stop oraz dorabiasz światło przeciwmgłowe przednie.
    Pozbywasz się obrysówek, do tego jeszcze mijania z symetrycznych na
    asymetryczne dla ruchu prawostronnego.
    Jedziesz na przegląd zerowy do SKP i tyle. Diagnosta robi swoje,
    wystawia papier i won do WK.

    Lewis

  • 5. Data: 2013-06-23 20:08:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-23 20:07, Lewis pisze:

    > stop oraz dorabiasz światło przeciwmgłowe przednie.

    TYLNE, przepraszam :)

    Lewis

  • 6. Data: 2013-06-23 22:38:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.06.2013 19:57, A.L. pisze:
> [...]
    > "dostosowanie do polskich pzrepisow", przeglady homologacyjne itede.
    >
    > Tylko JAKIE, kto to robi, ile to kosztuje?

    Nic nie trzeba. W teorii tak, w praktyce nie.

  • 7. Data: 2013-06-23 23:12:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 22:38, Użytkownik neoniusz napisał:

    > Nic nie trzeba. W teorii tak, w praktyce nie.

    Ciekawy jestem co na to ta twoja praktyka powie po spotkaniu z
    patrolem drogówki ? Myślisz że diagnosta klepnie ci w ciemno po
    zabraniu dowodu ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-06-23 23:36:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

> [...]

    > i dopuszczenie do ruchu samochodu zaimportowanego z USA? Konkretnie
    > chodzi o Honde Pilot lub Honde Accord (jakby to bylo istotne)

    Oprocz tego, co napisali przedpiscy, podobno na dniach maja wejsc jakies
    przepisy o obowiazku posiadania homologowanych swiatel... Niestety poki co
    jedyna informacje pochodzi z forum asu.pl od czlowieka, ktoremu diagnosta
    nie klepnal przegladu. Zapewne to jakis nowy, kretynski pomysl EU.
    Zadzwon do jakiejs okregowej stacji kontroli pojazdow i spytaj, pewnie beda
    wiedzieli wiecej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-06-24 00:38:14
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > i dopuszczenie do ruchu samochodu zaimportowanego z USA? Konkretnie
    > chodzi o Honde Pilot lub Honde Accord (jakby to bylo istotne)

    carfax i autocheck sprawdz po vinie ;) odechce Ci sie rejestrowania
    sprowadzoonego sprzetu z usa :P

  • 10. Data: 2013-06-24 01:40:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 00:38:14 +0200, misiek napisał(a):
    > Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci
    > carfax i autocheck sprawdz po vinie ;) odechce Ci sie rejestrowania
    > sprowadzoonego sprzetu z usa :P

    AL juz w USA jest i zakladam ze auto jest dobre.
    Ale amerykanskie - nie wiem jak teraz podchodza do homologacji.

    Zawsze mozna sprobowac najpierw w Niemczech zarejestrowac.

    J.