    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Samochod z USA?...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4lqosbvpu9b7$.366shbh9jkuz.dlg@40tude.net>
    <kqbqsj$9tp$1@node2.news.atman.pl>
    <icjb0ou7y1l0$.1ssl8ru3cqove.dlg@40tude.net>
    <kqbvff$de2$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 25 Jun 2013 17:00:21 +0200

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 13:38:22 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Nie będę ciebie wyprowadzał z błędu, ale ile wytrzymuje na baterii
    > przy normalnej eksploatacji?

    Tylko ze jak pisales - niewiele osob to interesuje, niewiele osob wie,
    bo zawsze na zasilaczu pracowali.
    Roznice w innych sprzetach sa znacznie wieksze

    > LOL - to rozumiem jest tematem dyskusji rodzinnych, czy też w gronie
    > znajomych? Ja rozumiem, że z niektórymi osobami można o czymś takim
    > podyskutować, ale jako główny temat dyskusji to raczej nieporozumienie.

    No wiesz - co dwa lata mam ten problem "jaki nowy telefon".
    A ty o czym dyskutujesz ? O balecie, teatrze, serialu w TV, czy
    bezsensownie p* o polityce :-P

    Tematow do rozmowy pelno, tylko czemu jedne maja byc lepsze, a drugie
    gorsze ? :-)

    > Normalnie banan - czyli nie chodzi o zwykłą ciekawość, a o
    > oszczędności na paliwie?

    A to cos zlego ? A wiem, gentlemeni o pieniadzach nie rozmawiaja :-P

    > To tym bardziej głupie pytanie, ponieważ
    > jednym pali mniej, innym więcej.

    No i nie warto sie z tym z pierwszej reki zapoznac ?

    > A już w kontekście oszczędności
    > przy kupnie czegoś z dużą pojemnością to jeszcze zabawniejsze.

    Czyli sie zgadzamy ze nieoszczednosc ... ale jak duza ? Moze znosna ?

    > Wiele osób nie wie ile mu samochód pali.

    A wiele wie, czy nie wolno zapytac ?

    Od niektorych owszem, dowiesz sie ze "ostatnio jak jechalem nad morze
    to mi spalil za 200zl"

    >Zapala się rezerwa
    > i trzeba zatankować. Jakiś uśredniony wynik może komputer podać,
    > ale to już trzeba poczytać i się tym zainteresować.

    Ale samo sie pokazuje i nie stanowi zadnego problemu te liczbe podac.

    > Pali tyle ile się wleje - z tankowania mi 9, żonie 15.
    > Świetny wynik :)

    A temat na dyskusje nie ? :-)

    J.