  • Data: 2011-05-16 18:53:07
    Temat: Re: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iqrq9m$ftp$1@mx1.internetia.pl...
    > Chłopie. Przecież to Ty się przywaliłeś do mnie i próbujesz mi wmówić, że
    > jestem wielbłądem.

    No cóż, jeśli tak uważasz...

    Podstawą było to co napisałeś:

    > Napisałem tylko, że w/g moich obserwacji życiowych instytucja policji w
    > takiej formie i strukturze jaka istnieje jest nikomu niepotrzebna. Nie
    > wykonują zadań do których zostali powołani.

    Jejku! Jak zmiana formy i treści!
    Zaczynasz myśleć?

    > Pracują między innymi za moje pieniądze.

    MIędzy innymi i za moje....

    > Nie chce mi się rozwijać, bo mało z tego rozumiesz.

    Ciekawe....

    > Piszesz jak mantrę idiotyczne zdania, że popieram kryminalistów, że jestem
    > kryminalistą i nienawidzę policji...

    No cóż, takie dajesz świadectwo.

    > Ale po co mi to piszesz? Straszysz mnie?

    Nie, raczej uśwadamiam.

    obraza-w-sieci-ulegnie
    > No i? Poszperaj w swoich postach - znalazłem przynajmniej kilka, w których
    > obrażasz ludzi.

    Proszę, podawaj konkrety.

    > Nie. Dzisiaj uczą nadstawiania innej częsci ciała, szczególnie młodych
    > chłopców...

    Ech, jakie to prostackie.

    > Znowu ta nienawiść. Przecież ja kocham POLICJĘ. Tylko inną.

    Szkoda mi Cię Grzybolu, zupełnie nie kontrolijesz swoich wypowiedzi.

    > Wiem, debil jestem.

    Ciekawa samokrytyka.
    Spróbuj się ogarnąć.

    > Naucz mnie jeszcze czegoś fajnego.
    Mogę Cię nauczyć przeliczania z systemy dziesiątkowego na szestnastkowy, a w
    międzysczasie na binarny obok ósemkowego.
    Reflektujesz?
    :)))

    Szuwaks