  • Data: 2011-05-16 18:18:16
    Temat: Re: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pomijam Twoje śmieszne pytania "zaczepkowe"

    Chłopie. Przecież to Ty się przywaliłeś do mnie i próbujesz mi wmówić, że
    jestem wielbłądem.

    > Mam wrażenie, że nięszczęsny to jesteś Ty.
    > Przykro mi, że popierasz chuliganów i bandytów.
    > Czy jesteś im podobny?

    Nie chce mi się już pisać bez sensu - trollujesz. Wyciągasz idiotyczne
    wnioski, bez żadnej podstawy. Pieprzysz o nienawiści mojej do policji.
    Napisałem tylko, że w/g moich obserwacji życiowych instytucja policji w
    takiej formie i strukturze jaka istnieje jest nikomu niepotrzebna. Nie
    wykonują zadań do których zostali powołani. Pracują między innymi za moje
    pieniądze. Nie chce mi się rozwijać, bo mało z tego rozumiesz. Piszesz jak
    mantrę idiotyczne zdania, że popieram kryminalistów, że jestem kryminalistą
    i nienawidzę policji...

    > Piszę o Tobie i o każdym użytkowniku Internetu.

    Ale po co mi to piszesz? Straszysz mnie?

    > Proponuję zapoznać się z tym artykułem:
    > http://e-prawnik.pl/wiadomosci/kroniki-sadowe/kiedy-
    obraza-w-sieci-ulegnie
    > -przedawnieniu.html Przyjrzyj się paragrafom.

    No i? Poszperaj w swoich postach - znalazłem przynajmniej kilka, w których
    obrażasz ludzi.

    > A nie nauczył Cię nadstawienia drugiego policzka?

    Nie. Dzisiaj uczą nadstawiania innej częsci ciała, szczególnie młodych
    chłopców...

    > Ja nie, ale może wpaść do Ciebie znienawidona Policja wysłąna tam przez
    > prokuratora, który otrzyma doniesienie od któregoś z obrażanych i
    > opluwanych osób, które piszą na tą grupę usenetową.

    Znowu ta nienawiść. Przecież ja kocham POLICJĘ. Tylko inną.

    > Nie, do Ciebie.
    > To taka rada, byś zmądrzał.

    Wiem, debil jestem. Naucz mnie jeszcze czegoś fajnego.

    --
    Grzybol