  • Data: 2010-11-05 11:04:47
    Temat: Re: Samochod na sprezone powietrze
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WS pisze:

    > Tego to nikt nie wie ;) glownym skaldnikiem kosztu przejechania km
    > (ze ~3/4 zapewne) sa podatki.
    > Jesli pojawi ie cos nowego (aku, spr.powietrze,...) to poczatkowo z
    > uwagi na brak extra podatkow typu akcyza na paliwo zapewne bedzie
    > tansze, ale jesli sie rozpowszechni (jak np. LPG) to panstwo
    > wyciagnie swoje lapy...
    >
    > WS

    Tak mi to chodzi po głowie jak Romet pokazał swoje elektryczne cudo.
    Niestety to cudo ma podstawową wadę - CENA.
    Chodzi o samochód miejski, mały niech będzie z zasięgiem do tych 100 km.
    A gdyby tak takie seiczęto przerobić na powietrze ?
    Kompresory są, czy to w mieście czy na wsiach, stoją i czekają na zajęcie.

    I jeszcze trafiający w sedno cytat:
    "
    Przejedzie tyle co elektryczny, a składa się z kilku ruchomych części i
    pustej w środku ramy. Do tego nie ładuje się kilka godzin i nie jest
    obciążony akumulatorami. Wolałbym, żeby to była przyszłość transportu
    miejskiego.
    "